حمایت همه جانبه وزارت ارشاد از فعالیت‌های قرآنی در سال جاری
کد خبر: 4131963
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
اسماعیلی در گفت‌وگو با ایکنا مطرح کرد؛

حمایت همه جانبه وزارت ارشاد از فعالیت‌های قرآنی در سال جاری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره افزایش بودجه فعالیت‌های قرآنی بیان کرد: ما در راستای حمایت از فعالیت‌های قرآنی، در لایحه بودجه سرفصل مستقلی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

حمایت همه جانبه وزارت ارشاد از فعالیت‌های قرآنی در سال جاریبه گزارش خبرنگار ایکنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امشب پنج شنبه 17 فروردین‌ماه از بخش‌های مختلف سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد.

اسماعیلی در جریان این بازدید در غرفه ایکنا حضور پیدا کرد و در پاسخ به سؤالی درباره برنامه‌های وزارت ارشاد برای مؤسسات قرآنی گفت: یکی از رویکردهای مهم ما در سال جاری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمایت همه جانبه از فعالیت‌های قرآنی است. در این خصوص چون وزارت ارشاد متولی اصلی در صدور مجوز و نظارت بر فعالیت مؤسسات قرآنی است، بنابراین برنامه داریم که اتفاقات بسیار بهتری نسبت به گذشته رخ دهد.

وی درباره افزایش بودجه فعالیت‌های قرآنی بیان کرد: ما در راستای حمایت از فعالیت‌های قرآنی، در لایحه بودجه سرفصل مستقلی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

یادآور می‌شود؛ سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 12 فروردین در محل مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرده و تا 26 فروردین‌ماه پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha