ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی در مقابل اشغالگران قدس است
کد خبر: 4133931
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی در مقابل اشغالگران قدس است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایستادگی و مقاومت تبدیل به رمز پیروزی در برابر رژیم جعلی صهیونیستی شده و این رژیم را در سراشیبی سقوط قرار داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ظهر جمعه، 25 فروردین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت تبدیل به رمز پیروزی در برابر رژیم جعلی صهیونیستی شده و این رژیم را در سراشیبی سقوط قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی اگرچه فلسطین را با قلدری تصاحب کرد اما در نهایت ضربه اشغالگر خود را خواهد خورد، افزود: صهیونیستی‌ها می‌خواستند یک کشور مستقل را از بین ببرند تا به خیال خود کشوری دیگر بسازند اما این خواب شوم هیچگاه محقق نخواهد شد.

این مسئول با تاکید براینکه آزادی فلسطین یک مسئله اسلامی و مربوط به تمام دنیای اسلام است، چراکه هر مسلمانی وظیفه دارد در مقابل زورگویی بایستد، گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حضور در راهپیمایی روز قدس و دفاع از فلسطین در مجامع بین‌المللی وظیفه هر مسلمان است.

وی با بیان اینکه وحدت بر محور اسلامیت و مقاومت حرف اول را می‌زند، افزود: دشمنان با ایجاد جنگ‌های ترکیبی به‌دنبال ضربه‌زدن به اسلام و ایران هستند اما آرمان‌های انقلاب همچنان زنده و پویا است و مانع این امر می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان به هر اقدامی برای مقابله با اسلام و انقلاب دست می‌برند، اظهار کرد: دشمن بداند مردان مبارز ما اجازه نخواهند داد شما اقدامی انجام دهید و هر توطئه‌ای به شکست شما ختم خواهد شد.

تقوی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته بیان کرد: ملت ایران در حفظ آرمان‌های انقلاب جان خود را نثار می‌کند و محکم بر سر حفظ این آرمان‌ها ایستاده‌ایم، چراکه شهدای بسیاری را نثار کرده‌ایم.

 

انتهای پیام
captcha