پایه‌های رژیم صهیونیستی رو به نابودی است
کد خبر: 4137020
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

پایه‌های رژیم صهیونیستی رو به نابودی است

امام جمعه کرج گفت: پایه‌های ظالم صهیونیستی سست‌تر و به اضمحلال خودش نزدیک‌تر شده و به فرزندان اسلامی این نوید را می‌دهد که به زودی در قدس شریف به نماز خواهیم ایستاد.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه هشتم اردیبهشت کرج با اشاره به حوادث منطقه گفت: می‌بینیم از درون سرزمین‌های اشغالی خبرهای خاص به گوش می‌رسد و پایه‌های ظالم صهیونیستی سست‌تر و به اضمحلال خودش نزدیک‌تر شده و به فرزندان اسلامی این نوید را می‌دهد که به زودی در قدس شریف به نماز خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه اگر خط مقاومت اسلامی و این جبهه متحد تشکیل نشده بود، صهیونیست با مدیریت کشورهای استکباری و دست‌نشانده‌های آنان سلطه بیشتری بر کشورهای اسلامی داشتند، خاطرنشان کرد: اما سنگ بنای مقاومت که توسط امام و انقلاب گذاشته شد و رشد کرد امروز در حال ثمر دادن است.

امام جمعه کرج در ادامه به سالروز اخراج پرتغالی‌ها از خلیج فارس و نامگذاری ۱۰ اردیبهشت به نام روز خلیج فارس اشاره کرد و گفت: این روز به نام روز خلیج فارس نامگذاری شده است و از دوران گذشته این خلیج در تمام اسناد تاریخی به نام خلیج فارس بوده اما عده‌ای درصدد هستند تا این نام را از ایران اسلامی بگیرند و استقلال ملی نظام اسلامی را خدشه‌دار کنند، دشمنان این را بدانند و آویزه گوش خود کنند که هر اقدام نسنجیده‌ای داشته باشند حتما با اقدامی از سوی ایران اسلامی نابودی آنها سریعتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در البرز در ادامه با اشاره به روز ۱۱ اردیبهشت که روز کارگر نامیده شده به اهمیت جایگاه کارگران در گردش چرخ اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: وظیفه ما برای حمایت از تلاش کارگران و تقویت آنان، خرید کالای ایرانی است.

حسینی‌همدانی در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز معلم گفت: معلمان باید به جهاد تبیین بپردازند همانگونه که شهید مطهری یکی از افراد بی‌نظیر در جهاد تبیین بود. شهید مطهری با دقت شبهات فکری، عقیدتی و فلسفی را شناسایی و با استفاده از فرهنگ قرآن و عترت پاسخ می‌داد. وی به صراحت در برابر تفکرات کمونیستی و لیبرالیستی ایستاد و عالمانه این مباحث را نقد و بی‌اعتبار کرد.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: یکی از توطئه‌های استعماری که از دوران مشروطه برجای مانده تعلیم افراد روشنفکری است که سعی دارند با بیان، رفتار و قلم، سیاست‌های استعماری اسلام‌زدایی را در ایران هدایت کنند.

نماینده ولی فقیه در البرز بیان کرد: غفلت‌های سال‌های گذشته باید با احیای دانشگاه فرهنگیان و معلم‌تراز که کم داریم، جبران شود، جایگاه معلم مورد طمع دشمن است و در قضایای اخیر مشخص شد چگونه قصد داشتند جلوی کارایی و رشد مجموعه آموزش و پرورش را بگیرند.

وی تصریح کرد: دشمنان برای دانش‌آموز و معلم مسئله ایجاد کرده و با اسنادی مانند ۲۰۳۰ می‌خواهند تعلیم و تربیت را از بین ببرند اما نقش و جایگاه معلم بر کسی پوشیده نیست، چراکه آینده نسل امروز دست معلمان است.

حسینی‌همدانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: معلمان نقش یک سوزن‌بان را دارند که مرگ و زندگی کاروان در دستان آنان است بنابراین اگر می‌خواهیم فعالیت‌های معلمان را کیفی کنیم، حتماً باید مطالبات صنفی آنها را مد نظر قرار داده و اجرایی کنیم.

انتهای پیام
captcha