جزئیات مرحله نهایی ششمین رقابت‌ شوق تلاوت اعلام شد
کد خبر: 4140046
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

جزئیات مرحله نهایی ششمین رقابت‌ شوق تلاوت اعلام شد

طی نشست خبری دبیر اجرایی مسابقات شوق تلاوت با اصحاب رسانه در ساری، جزئیات برنامه‌های مرحله نهایی اعلام شد.

نشست خبری دبیراجرایی مسابقات شوق تلاوت با اصحاب رسانهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع)»، حسین مقدم‌کیا، دبیر اجرایی مسابقات شوق تلاوت،  19 اردیبهشت‌ در نشست خبری تشریح جزئیات برنامه‌های مرحله نهایی ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت گفت: ستاد اجرایی و دبیرخانه دائمی این طرح از سال ۱۳۹۱ تاکنون در مشهد مقدس دائر است.


بیشتر بخوانید: 


دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کشور آموزش برای رشد و استعدادیابی نوجوانان را از اهداف طرح ملی تلاوت قرآن بیان کرد و افزود: سه دوره مقدماتی، عالی و پیشرفته در این طرح در نظر گرفته شده است و طرح شباب‌الرضا(ع) از سوی مؤسسات قرآنی منتخب و مجریان آن در استان‌ها اجرایی شده است.

مقدم‌کیا با اشاره به اینکه طرح فوق در سال جاری در ۲۵ استان و ۳۴ مؤسسه فعال در کشور آغاز می‌شود، اظهار کرد: در کنار این طرح، رقابت‌های قرآنی به نام شوق تلاوت نیز طراحی شده است و مرحله نهایی ششمین دوره آن در ساری برگزار می‌شود.

فوری//پرسید نشست خبری دبیراجرایی مسابقات شوق تلاوت با اصحاب رسانهم همکاران شعبه نرفتند/جزئیات مرحله نهایی ششمین رقابت‌ شوق تلاوت اعلام شد

دبیر ملی تلاوت قرآن کریم افزود: در ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت طی بازه زمانی ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه در مازندران و به میزبانی ساری، ۴۱ دختر و پسر از استان‌های مختلف کشور رقابت می‌کنند و در این رقابت‌ها اساتید و داوران بین‌المللی به قضاوت می‌پردازند.

مقدم‌کیا تصریح کرد: اختتامیه مرحله نهایی ششمین دوره این رقابت با حضور مدیران ملی و کشوری در ساری برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت مرکز قرآن آستان قدس رضوی برپا می‌شود. 

همچنین در حاشیه برگزاری رقابت‌های شوق تلاوت، دهمین همایش سالانه مدیران و مجریان طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) با حضور 35 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی از 24 استان در ساری برگزار خواهد شد تا نسبت به کمیت و کیفیت طرح و راه‌های توسعه آن در مناطق مختلف کشور و موضوعات جدیدی چون بنیاد نخبگان طرح ملی، مجمع خیرین و دستورالعمل‌های جدید از قبیل نحوه جذب مربی و طرح ساماندهی مربیان طرح و نیز مشکلات و موانع سر راه مجریان و ارائه پیشنهادات مدیران در خصوص اجرای مطلوب طرح و ... بحث و تبادل نظر شود.

انتهای پیام
captcha