آشنایی نوجوانان با تکنیک‌های تلاوت در «شوق تلاوت» + صوت
کد خبر: 4090535
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

آشنایی نوجوانان با تکنیک‌های تلاوت در «شوق تلاوت» + صوت

شوق تلاوت عنوان برنامه شبکه رادیویی قرآن است که طی آن مخاطبان نوجوان می‌توانند ضمن استماع تلاوت‌های قاریان نوجوان با تکنیک‌های تلاوت آشنا شوند.

شوق تلاوتبه گزارش ایکنا، شوق تلاوت، عنوان برنامه شبکه رادیویی قرآن است که تمام ایام هفته جز جمعه‌ها از ساعت 15:35 به مدت 25 دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود.

این برنامه ویژه نوجوانان با گویندگی هادی ربیعی است که در آیتمی از این برنامه ضمن پخش تلاوت‌هایی ناب از قاریان نوجوان به گفت‌وگو با این قاریان خوش‌خوان کشورمان درباره نحوه ورودشان به این عرصه و برکات مؤانست قرآن در زندگیشان پرداخته می‌شود.

کارشناسی حامد ولی‌زاده، قاری بین‌المللی کشور و بیان نکاتی از تکنیک‌های تلاوت قرآن ویژه نوجوانان و ارتباط مخاطبان با برنامه از طریق سامانه پیام‌ کوتاه 30000100 و ارسال و پخش تلاوت‌ها توسط نوجوانان با نام مخاطبان از دیگر بخش‌های این برنامه 25 دقیقه‌ای است.

پخش فرازی از تلاوت مبین نصیری، قاری نوجوان خوش‌خوان کشورمان و آشنایی با این قاری خطه آذربایجان غربی(شهر ارومیه و آذری‌زبان) از جمله بخش‌های برنامه در روز گذشته، 16 مهرماه بود.

کد

مبین نصیر، 14ساله و دانش‌آموز کلاس نهم است. وی از هفت‌سالگی، با تشویق‌های والدین در کلاس‌های قرائت قرآن اساتید شهرش شرکت کرده است و توانست در چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموز رتبه دوم را در رشته قرائت کسب کند. مبین نصیری چندسالی است که در زمینه حفظ نیز فعالیت می‌کند و توانست چهار جزء از قرآن را حفظ کند.

این برنامه كاری از گروه تلاوت رادیو قرآن است كه به تهیه‌كنندگی مونا توسلی و سمیرا قنبری به روی آنتن شبکه رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شوند.

انتهای پیام
captcha