جزئیات فعالیت‌های غرفه آستان مقدس عباسی در نمایشگاه کتاب تهران
کد خبر: 4140365
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

جزئیات فعالیت‌های غرفه آستان مقدس عباسی در نمایشگاه کتاب تهران

آستان مقدس عباسی اعلام کرد که با عرضه محصولات جدید در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از الکفیل، آستان مقدس عباسی اعلام کرد که غرفه حرم عباسی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از دیروز پنجشنبه دایر شده است.

سید عقیل الیاسری، رئیس کمیته تمهیدات جشنواره‌ها و همایش‌های بین‌المللی و رئیس اداره امور فکری و فرهنگی آستان مقدس عباسی گفت: غرفه آستان عباسی در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز پنجشنبه آغاز به کار کرده و به مدت 10 روز دایر است.

وی افزود: محصولات و نشریات حرم عباسی در این غرفه عرضه می‌شود که از جمله آن دانشنامه فتوای دفاع کفایی است که برای اولین بار در یک نمایشگاه بین‌المللی عرضه می‌شود. همچنین نشریات و کتب مرکز بین‌المللی مطالعات‌العمید وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس عباسی هم در آنجا ارائه می‌شود.

الیاسری گفت: غرفه آستان عباسی در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پذیرای دلنوشته‌های عشاق حضرت ابوالفضل عباس(ع) است تا این نوشته‌ها را در ضریح آن حضرت قرار دهد.

وی افزود: محبان حضرت از میان بازدیدکنندگان می‌توانند برگه مخصوص برای نوشتن نامه را دریافت کنند و احساسات و درخواست‌های خود را بر روی کاغذ بیاورند.

الیاسری تاکید کرد: این غرفه شامل دو صفحه نمایش بزرگ برای نشان دادن فعالیت‌ها و تولیدات هنری و بصری آستان عباسی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha