نتیجه اقدامات دولت باید در سفره مردم محسوس باشد
کد خبر: 4141218
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۵
آیت‌الله حسینی بوشهری تأکید کرد

نتیجه اقدامات دولت باید در سفره مردم محسوس باشد

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اقدامات مبنایی و اساسی دولت در مهار تورم اظهار کرد: اگر چه فراهم کردن زیرساخت‌های اساسی برای کشور لازم است و کارهای مبنایی نتایج ماندگاری دارند؛ اما از آن جایی که نتیجه آن، زمان‌بر است؛ لذا دولت باید برنامه‌هایی را به صورت کوتاه مدت نیز دنبال کند تا وضعیت معیشت مردم با سرعت بیشتری بهبود یابد و نتیجه آن در سفره مردم محسوس باشد.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور در امور روحانیت اظهار کرد: نسبت به اقدامات انجام شده توسط دولت جا دارد، در مرحله اول، اطلاع‌رسانی از ناحیه خود دولت، به منظور مقابله با دشمنان و دفاع و پشتیبانی از نظام و دست آوردهای انقلاب اسلامی، افزایش پیدا کند.

وی افزود: بین اقدامات دولت و اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته فاصله زیادی است و گاهی اوقات این اقدامات تحت‌الشعاع اقدامات تخریبی دشمنان قرار می‌گیرد، به صورتی که گویی از اساس اقدامی از سوی دولت صورت نپذیرفته است؛ بنابراین بخش اطلاع‌رسانی دولت باید از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها از جمله صدا و سیما و فضای مجازی، استفاده کند.

امام جمعه قم با اشاره به انتخابات‌های پیش رو گفت: با توجه به این که دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم، باید تمامی تلاش‌ها و اقدامات لازم برای مشارکت حداکثری مردم در کنار شاخصه‌های رقابت،سلامت و امنیت که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، فراهم شود.

وی از اقدامات دولت در خصوص افزایش ارتباط و تعامل با دیگر کشورها تقدیر کرد و گفت: امیدواریم این ارتباطات، به ویژه با کشورهای همسایه، در معیشت مردم و مسائل مختلف کشور تأثیرگذار باشند؛ اگر چه صرف ارتباط با سایر کشورها در فضای روانی مثبت جامعه تأثیر گذار است.

وی با اشاره به اقدامات مبنایی و اساسی دولت در مهار تورم اظهار کرد: اگر چه فراهم کردن زیرساخت‌های اساسی برای کشور لازم است و کارهای مبنایی نتایج ماندگاری دارند؛ اما از آن جایی که نتیجه آن، زمان‌بر است؛ لذا دولت باید برنامه‌هایی را به صورت کوتاه مدت نیز دنبال کند تا وضعیت معیشت مردم با سرعت بیشتری بهبود یابد و نتیجه آن در سفره مردم محسوس باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم تکمیل کابینه دولت تأکید کرد و یادآور شد: کابینه دولت باید هر چه سریع‌تر ترمیم شود و تغییرات مناسب نیز در صورت لزوم ایجاد شود تا مردم همراهی کامل و همه جانبه کارگزاران دولت با شخص رئیس جمهور، در پیگیری هرچه بیشتر کارها راشاهد باشند.

انتهای پیام
captcha