امکان حضور گروه‌های تواشیح در بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4142517
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

امکان حضور گروه‌های تواشیح در بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با شرکت همزمان اعضای گروه‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم در یکی از رشته‌های بخش آوایی شامل چهار رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم موافقت کرد.

امکان حضور گروه‌های تواشیح در بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امو خیریه از 16 اردیبهشت‌ماه و از طریق سامانه quraniran.ir آغاز شده و تا پانزدهم خردادماه ادامه خواهد داشت.

بخشی از این تغییرات به دلیل درخواست شرکت‌کنندگان و مخاطبان و در راستای بالابردن سطح کیفی این رویداد سراسری بوده است.

بر همین اساس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه موضوع حضور اعضای گروه‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم در سایر رشته‌های چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را که از سوی مخاطبان این مسابقات مطرح شده بود، مورد بحث و بررسی قرار داد.

پس از بررسی‌های فنی و اجرایی در نهایت با درخواست شرکت‌کنندگان رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم که خواستار شرکت به طور همزمان در رشته‌های آوایی انفرادی و آوایی گروهی را دارند، موافقت شد.

بر همین اساس متقاضیان این رشته می‌توانند علاوه بر انتخاب رشته مدیحه‌سرایی به صورت همزمان در یکی از رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم ثبت‌نام کرده و در مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha