جشن مردمی «زیر سایه خورشید» در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 4142773
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

جشن مردمی «زیر سایه خورشید» در ملایر برگزار می‌شود

مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر از برگزاری جشن مردمی زیر سایه خورشید با حضور خادمان آستان قدس رضوی همزمان با شب میلاد امام مهربانی‌ها در بوستان سیفیه این شهرستان خبر داد.

محمود ستاری مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایرمحمود ستاری، مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در شانزدهمین سال در کشور اظهار کرد: این جشن‌ها امسال نیز با شعار «جمعمان جمع است زیر پرچمت» برگزار می‌شود. 

وی با تبریک دهه کرامت و آغاز جشن‌های میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) بیان کرد: همزمان با این ایام فرخنده شهرستان ملایر نیز همزمان با دیگر نقاط کشور میزبان خادمان آستان قدس رضوی است. 

مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر به حضور خادمان آستان قدس رضوی در این شهرستان همزمان با هشتم خردادماه اشاره کرد و گفت: همزمان با حضور خادمان حرم رضوی برنامه‌های مختلفی در شهرستان ملایر در دستور کار قرار دارد. 

وی با بیان اینکه آغاز ورود کاروان زیر سایه خورشید با استقبال مردمی از روستای ینگی کند و با حضور اهالی دیگر روستاهای بخش جوکار کلید می‌خورد، تصریح کرد: در ادامه خادمان آستان قدس با حضور در ملایر به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرده و سپس با حضور در منزل شهید مدافع امنیت شهید علی نظری از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل خواهد شد.

ستاری اهتزاز پرچم بزرگ مزین به نام متبرک امام رضا(ع) به ابعاد ۱۴۴ مترمربع در میدان انقلاب ملایر با حضور کاروان زیر سایه خورشید را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برشمرد و گفت: حضور در دفتر امام جمعه و دیدار با تعدادی از منتخبان و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان از برنامه‌های خادمان حرم رضوی در ملایر است.

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر حضور خادمان آستان قدس در مؤسسه توانبخشی و نگهداری از معلولان نسیبه ملایر، اهدای جهیزیه به نوعروسان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌های سطح شهر و انجام تسویه حساب هزینه‌های درمانی تعدادی از بیماران نیازمند و مستمند به نام امام رضا(ع) را از دیگر برنامه‌های مهم حضور کاروان زیر سایه خورشید در ملایر دانست.

وی از برگزاری ویژه‌برنامه جشن میلاد امام رضا(ع) در بوستان سیفیه ملایر در این ایام فرخنده خبر داد و افزود: این برنامه با حمایت و همکاری فرمانداری، شهرداری و برخی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و دبیر کانون‌های خدمت رضوی ملایر برگزار خواهد شد. 

ستاری گفت: اجرای برنامه‌های متنوع و شاد، قرعه‌کشی سفر زیارتی به مشهد مقدس و توزیع بسته‌های متبرک حرم مطهر در بین شرکت‌کنندگان در جشن از برنامه‌های خادمان حرم آستان قدس رضوی در شب میلاد امام رضا(ع) در ملایر است.

انتهای پیام
captcha