گفتمان انقلابی‌گری در ملایر زنده‌تر از گذشته است
کد خبر: 4143576
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
فرماندار ملایر:

گفتمان انقلابی‌گری در ملایر زنده‌تر از گذشته است

سلمان اسماعیلی با بیان اینکه ملایر چهره‌های بزرگ فرهنگی را در خود جای داده است، گفت: امروز گفتمان انقلابیگری در ملایر زنده‌تر از گذشته است.

فرمانداری ملایربه گزارش ایکنا از همدان، سلمان اسماعیلی، فرماندار شهرستان ملایر، امروز، پنجم خردادماه در نشست صمیمی با فعالان فرهنگی شهرستان ملایر که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: مردم شهرستان ملایر از ابتدای انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های مختلف حضوری فعال داشته و 1100 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه ملایر دو نشان جهانی را در کارنامه خود دارد، گفت: ملایر چهره‌های بزرگ فرهنگی را در خود جای داده است. 

 وی افزود: در جمع نخبگان شهرستان هستیم و بنا داریم که این جلسات با وحدت و همکاری برای توسعه شهرستان در کنار یکدیگر ادامه داشته باشد. امروز گفتمان انقلابیگری در ملایر زنده‌تر از گذشته است.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ما حرف مردم را می‌شنویم و دولت هم همین‌طور است. ظرفیت‌های خوبی در ملایر وجود دارد و باید از این ظرفیت‌های مختلف به خوبی استفاده شود.

آزادیخواه با تأکید بر اینکه باید از تولید داخلی حمايت شود، گفت: راهبرد باید مبارزه با واردات بی‌رویه باشد، در این راستا اشتغال می‌تواند قوام پیدا کند و صنعت‌گران حمايت می‌شوند.

هادی بیگی‌نژاد، دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول تاریخ هر کشور، حاکمیت و دولتی که اقتدار خود را از دست داد زمین خورد، افزود: اقتدار در بسیاری اوقات توسط همان جبهه و همان افراد شکسته می‌شود. روی کار آمدن دولت گفتمان انقلاب را زنده کرد.

بیگی‌نژاد از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست دولت برای حفظ اقتدار برنامه‌ریزی کند و در هر سفر استانی برای حفظ اقتدار دولت و حمایت از فعالان انقلابی برنامه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha