خیزش‌ قرآنی در حوزه نرم‌افزاری ایجاد شود
کد خبر: 4143598
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
محمد مهدی اسماعیلی:

خیزش‌ قرآنی در حوزه نرم‌افزاری ایجاد شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حوزه فرهنگ می‌خواهد سیره مؤمنانه را در کشور گسترش دهد، گفت: در حوزه نرم‌ افزاری خیزش‌های قرآنی باید ایجاد شود، هر جا در کشور پرچم قرآن بالا برود، مردم دور آن جمع می‌شوند و این برای ما مسئولیت‌آور است.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشادبه گزارش ایکنا از همدان، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز، پنجم خردادماه در شورای اداری شهرستان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به برکت رهبری انقلاب در اوج اقتدار است، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی معجزه بزرگ بود، یک نظام که اتکا به خدا دارد و همه جبهه استکبار متحد شدند که انقلاب را از نفس بیندازند اما انقلاب سرافراز دشمنان را از نفس انداخته‌ است.

وی با تأکید براینکه پویش کتابخوانی را جدی بگیرید، گفت: رهبر انقلاب 3 ساعت در نمایشگاه کتاب حضور داشتند و از ما مطالبه دارند که پویش‌های بزرگ کتابخوانی را راه‌اندازی کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ناامیدی مردم است، افزود: تردید نداریم همه مشکلات حل شدنی است، رئیس‌جمهور شبانه روز در حال کار و تلاش و پیگیر خدمت به مردم است؛ ما مشکلات را پشت سر می‌گذاریم این انقلاب رو به جلو و رشد است.

وی با اشاره به تقدیم بیش از 8 هزار شهید استان همدان، گفت: در حوزه فرهنگ و هنر تلاش می‌کنیم که مشکلات را برطرف کنیم، حوزه فرهنگ برای رهبر انقلاب اولویت است و برای آن وقت می‌گذارند. ایشان اول ماه رمضان محفل قرآنی برگزار می‌کنند که این نشان از توجه ایشان به حوزه قرآنی و فرهنگی است.

اسماعیلی تصریح کرد: حوزه فرهنگ می‌خواهد سیره مؤمنانه را در کشور گسترش دهد. در حوزه نرم‌افزاری خیزش‌های قرآنی باید ایجاد شود، هر جا در کشور پرچم قرآن بالا برود مردم دور آن جمع می‌شوند و این برای ما مسئولیت‌آور است. برنامه کوتاه مدت وزارت ارشاد حل مسائل فعلی است، برنامه بلندمدت هم حل مشکلات در مراحل مختلف است. 

وی در پایان گفت: در حوزه‌های مختلف سینما کارهای بزرگی در دستور کار است و موظف هستیم مطالبات را برآورده کنیم. پیگیر هستیم مشکلات مطرح شده از سوی هنرمندان و مسئولان ملایر را در این حوزه حل کنیم. 

 

انتهای پیام
captcha