اطلاعیه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (ره) درباره برنامه‌های 13 و 14 خرداد
کد خبر: 4144728
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

اطلاعیه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (ره) درباره برنامه‌های 13 و 14 خرداد

ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم روز 14 خرداد از ساعت 8 صبح در حرم مطهر امام(ره) آغاز می‌شود و رهبر انقلاب اسلامی در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

اطلاعیه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (ره)

به گزارش ایکنا متن اطلاعیه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) به شرح ذیل است:  

مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) در روز 14 خرداد در حرم مطهر آن امام راحل، میعادگاه همه کسانی است که بیعت‌نامه سالانه خویش را با شرکت در این مراسم عظیم  و معنوی در محضر روح خدا و در جوار آرامگاه شهیدان و در محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی تجدید امضا می‌کنند. طبعا و به رسم همه ساله صدها هزار نفر از پیروان امام عظیم‌الشأن در اقصی نقاط ایران و بسیاری از کشورهای دیگر نیز که امکان حضور در مراسم حرم مطهر را ندارند با شرکت گسترده خویش در برنامه‌هایی که از سوی ستادهای استانی و یا از سوی علاقه‌مندان به حضرت امام در خارج کشور اعلام می‌گردد، بر شکوه این مراسم ملی و بلکه جهانی می‌افزایند.

 ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) ضمن اعلام آمادگی برای خدمتگزاری به زائران عزیز، برنامه‌های مراسم بزرگداشت را به شرح زیر به اطلاع عموم می رساند:

13 خرداد مقارن با شب ارتحال امام عظیم‌الشأن ساعت 20:30، در حرم مطهر امام خمینی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، سخنرانی می‌کنند.

مراسم روز 14 خرداد نیز ساعت 8 صبح در حرم مطهر امام خمینی با تلاوت قرآن مجید و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) آغاز شده و در ادامه خیرمقدم و سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید‌حسن خمینی، یادگار گرامی حضرت امام انجام می‌شود و سپس همه شیفتگان و زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی به سخنان مهم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله) گوش جان می‌سپارند.

انتهای پیام
captcha