جشن‌های زیرسایه خورشید دانشگاهی بی‌بدیل برای مشتاقان اهل بیت (ع) است
کد خبر: 4145542
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

جشن‌های زیرسایه خورشید دانشگاهی بی‌بدیل برای مشتاقان اهل بیت (ع) است

مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز گفت: جشن‌های زیرسایه خورشید، دانشگاهی بی‌بدیل برای مشتاقان و تشنگان معارف اهل بیت (ع) بود که با حضور در جای جای استان، دانشنامه‌ای ارزشمند از خود به یادگار گذاشت.

جشن‌های زیرسایه خورشید

به گزارش ایکنا از البرز، حمزه قزلباش، مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز، 13 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شانزدهمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید در استان البرز و به همت شبکه جوانان رضوی استان البرز و با همکاری هیئات رزمندگان اسلام استان و دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان البرز و با هدف توسعه معنوی حرم امام رضا(علیه السلام ) و تقویت زیارت از راه دور از روز ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور دو گروه از خادمان حرم رضوی به مدت ۱۰ روز در البرز برگزار شد.

وی افزود: کاروان فرهنگی تبلیغی زیر سایه خورشید جشنی کم‌نظیر را در ایران کوچک رقم زد و مردم دوستدار اهل بیت (ع) در هر هفت شهرستان استان در قالب بیش از ۳۷۰ برنامه طی ۱۱روز، شمیم خوش رضوی را استشمام کردند.

این مسئول بیان کرد: جشن‌های زیر سایه خورشید، دانشگاهی بی‌بدیل برای مشتاقان و تشنگان معارف اهل بیت (ع) بود که با حضور در جای جای استان، دانشنامه‌ای ارزشمند از خود به یادگار گذاشت.

قزلباش از زیباترین جلوه‌های جشن امسال را توجه ویژه به خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان، بیماران، نخبگان، سالمندان و معلولان، جشن‌های مردمی، دیدار با زندانیان و حضور در مناطق محروم استان دانست که با حضور کاروان خدام آستان قدس رضوی و پرچم متبرک امام مهربانی‌ها انجام شد.
.

انتهای پیام
captcha