فعالیت 32 گروه جهادی دانشجویی در البرز
کد خبر: 4153497
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

فعالیت 32 گروه جهادی دانشجویی در البرز

مسئول بسیج دانشجویی البرز از فعالیت یک هزار و 200 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان در قالب 32 گروه جهادی در مناطق محروم کشور خبر داد.

اردوی جهادی

جعفر فلاح‌نژاد، مسئول بسیج دانشجویی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از فعالیت یک هزار و 200 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان در قالب 32 گروه جهادی در مناطق محروم کشور خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی دانشجویی همواره جزو فعال‌ترین و تأثیرگذارترین گروه‌ها بوده‌اند و به‌خصوص در فصل تابستان که زمان فراغت این عزیزان از تحصیل است، فعالیت جهادی آنان در مناطق کمتر برخوردار کشور رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌هایی نظیر دندانپزشکی، واکسیناسیون دام، آموزش، ارائه خدمات سلامت و بحث‌های عمرانی و فنی از جمله عرصه‌هایی است که گروه‌های جهادی دانشجویی به‌صورت تخصصی به آن می‌پردازند، افزود: علاوه بر آن بخشی از گروه‌های جهادی دانشجویی نیز جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در روستاهای محروم استان و کشور سازماندهی شده‌اند.

فلاح‌نژاد گفت: در این اردوهای جهادی هم از امکانات دستگاه‌های اجرایی و هم از تخصص آنها برای خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم استفاده خواهد شد و مدیران نیز در اردوهای جهادی حضور دارند.

وی در پایان یادآور شد: اردوهای جهادی تابستانه بسیج دانشجویی استان البرز از ۱۵ تیرماه آغاز شده است و تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha