همکاری بیش از ۴۴ هزار البرزی در طرح اکرام ایتام و محسنین
کد خبر: 4153777
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

همکاری بیش از ۴۴ هزار البرزی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: در سه ماهه اول سال ۴۴ هزار حامی البرزی مبلغ ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در مقایسه با سایر طرح‌های خیر و احسان این نهاد گفت: در سه ماهه اول سال ۴۴ هزار حامی البرزی مبلغ ۲۷ میلیارد و ۵۳۳ میلیون تومان به‌ حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۴ هزار و ۴۱۰ حامی، حمایت یک هزار و 621 یتیم و پنج هزار و 371 فرزند محسنین را برعهده‌ دارند، افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه برای فرزندان اکرام یک‌ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای فرزندان محسنین ۸۲۶ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌ حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است، بیان کرد: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از این عزیزان در زمینه‌های رتبه‌های برتر کنکور سراسر، قهرمانی رشته‌های ورزشی، شعر، تألیف کتاب، حفظ قرآن و… به موفقیت رسیده‌اند.

وی استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را در گرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست و گفت: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام(ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره ۳۴۸۷۸۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha