400 نقطه تبلیغی در لرستان میزبان مبلغان محرم می‎شوند
کد خبر: 4156212
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

400 نقطه تبلیغی در لرستان میزبان مبلغان محرم می‎شوند

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی با اشاره به فعالیت دو هزار و 500 هیئت مذهبی در لرستان گفت: در دهه اول و دوم و در دهه آخر صفر به‌صورت ویژه مبلغان در استان حضور خواهند داشت و بیش از 400 نقطه تبلیغی در استان میزبان این مبلغان خواهند بود.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، 27 تیرماه در یک گفت‌وگوی خبری که از سیمای شبکه افلاک لرستان پخش شد، گفت: به مدد حضرت سیدالشهدا(ع) امسال محرم، مراسم استقبال از محرم در همه شهر‌های استان و فضاسازی محیطی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در دهه اول و دوم و در دهه آخر صفر به‌صورت ویژه مبلغان در استان حضور خواهند داشت، افزود: بیش از 400 نقطه تبلیغی در استان لرستان میزبان مبلغان ویژه محرم و صفر خواهند بود.

قدرتی به برخی ویژه‌برنامه‌های ایام سوگواری امام حسین(ع) اشاره کرد و ادامه داد: همایش «شیرخوارگان حسینی» ویژه نوزادان شیرخواره و مادران آنها، همایش «احلی من العسل» ویژه نوجوانان و دانش‎آموزان پسر، همایش «ریحانه‌های حسینی» ویژه دختران نوجوان و همایش «رهروان زینبی» برای دختران و بانوان از برنامه‌های ویژه دهه اول محرم در لرستان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در پایان گفت: بیش از دو هزار و 500 هیئت عزاداری در لرستان امسال مراسم دهه اول محرم را در نقاط مختلف استان برگزار می‌کنند.

انتهای پیام
captcha