ایجاد بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان البرزی
کد خبر: 4156903
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
در سه ماهه اول سال انجام شد؛

ایجاد بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان البرزی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۶۱۴ نفر مددجو و نیازمند البرزی خدمات ایجاد اشتغال ارائه شد.

کمیته امداد امام خمینی البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، کیومرث عدل‌بخش، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه اهمیت ایجاد اشتغال برای نیازمندان با هدف فقرزدایی و تقویت اقتصاد خانواده است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۶۱۴ نفر مددجو و نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل پرداخت تسهیلات، کاریابی و به‌کارگیری در طرح‌های اشتغال توسط راهبران شغلی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تسهیلات اشتغال این نهاد علاوه بر افراد مورد حمایت به هفت دهک پایین درآمدی نیز تعلق می‌گرفت، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ میلیارد تومان به ۳۰۰ نفر تسهیلات اشتغال اعطا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در بحث آموزش‌های مقدماتی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و پایدارسازی اشتغال پس از احصاء و شناسایی مستعدین اشتغال گفت: در سه ماهه اول امسال تعداد ۲۵۰ نفر از طریق راهبران شغلی و مربیان آموزشگاه‌های طرف قرارداد و همچنین تعداد ۶۴ مورد از طریق معرفی به کاریابی مشغول به کار شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود، بیان کرد: برای کارفرمایانی که از مددجویان مورد حمایت این نهاد در کسب‌وکار خود به‌کارگیری کنند، پرداخت حق بیمه فرد به‌کارگیری شده تا دو سال در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام
captcha