توئیت سخنگوی وزارت امور خارجه درباره بازدید خود از ایکنا
کد خبر: 4157978
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

توئیت سخنگوی وزارت امور خارجه درباره بازدید خود از ایکنا

ناصر کنعانی در یک توئیت که پس از بازدید صبح امروز از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، منتشر کرد ایکنا را بزرگترین رسانه قرآنی در سطح ایران و جهان اسلام دانست که ظرفیت توانمندی در گسترش فرهنگ ناب قرآنی و نیز دفاع از کلام‌الله مجید است.

بازدید سخنگوی وزارت امور خارجه از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)

به گزارش ایکنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، پس از بازدید صبح امروز از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، توئیتی منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل است:  

هم زمان با تشدید کینه‌توزی و فتنه‌انگیزی دشمنان اسلام و قرآن، در فرصت بازدید خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به خادمان رسانه‌ای قرآن اعم از مدیرعامل و کارکنان محترم آن خداقوت گفتم.

ایکنا بزرگترین رسانه قرآنی در سطح ایران و جهان اسلام و مبتکر فعالیت‌ها و مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان، ظرفیت توانمندی در گسترش فرهنگ ناب قرآنی و نیز دفاع از کلام‌الله مجید است.

در گفتگوهایم در ایکنا، ضمن اعلام آمادگی دستگاه دیپلماسی برای همکاری در زمینه‌های قرآنی، نقش پشت پرده صهیونیست‌ها و نظام سلطه را در دامن زدن به فتنه جاری علیه قرآن کریم مورد اشاره قرار داده و بخشی از تلاش‌های دستگاه دیپلماسی در مقابله با این فتنه را برشمردم.

انتهای پیام
captcha