برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در بهشت زهرا(س)‌
کد خبر: 4158366
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در بهشت زهرا(س)‌

مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به همراه برنامه‌های مختلف سوگواری طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به همراه برنامه‌های مختلف سوگواری طی روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (پنجم و ششم مردادماه) در بهشت زهرا (س) تهران برگزار می‌شود.

اجتماع عزاداران حسینی همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی محمود کریمی و محمدحسین حدادیان طی روز‌های پنجشنبه و جمعه، پنجم و ششم مردادماه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۱۵ در میدان قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) جنب ایستگاه صلواتی، ولی عصر (عج) از جمله این برنامه‌ها است.

همچنین، برپایی ۲۴ ایستگاه صلواتی در قطعات مختلف گلزار شهدا، قطعات عمومی و حرم مطهر امام راحل (ره) همراه با زیارت عاشورا نیز دیگر برنامه این ایام در بهشت زهرا (س) خواهد بود.

برپایی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) طی روز‌های تاسوعا و عاشورا از ساعت ۱۷:۳۰ در قطعه ۴۰ گلزار شهدا، اجرای مراسم تعزیه‌خوانی در روز تاسوعا از ساعت ۱۸ و برگزاری مراسم چهارپایه‌خوانی از ساعت ۱۹ در گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های ویژه عزاداری امام حسین (ع) در بهشت زهرا (س) است.

انتهای پیام
captcha