توهین به قرآن اقدامی از روی عجز است
کد خبر: 4158818
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
محمد خزاعی:

توهین به قرآن اقدامی از روی عجز است

رئیس سازمان سینمایی گفت: هرگاه موج اسلام‌گرایی در جهان شدت پیدا می‌کند اقدامات هتاکانه به کلام خدا هم رخ می‌دهد زیرا دشمنان اسلام به واسطه عجزشان، تلاش می‌کنند با توهین گرایش به اسلام را متوقف کنند.

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا گفت: برگزاری ماه محرم به ما یادآوری می‌کند قیام امام حسین(ع) چرا شکل گرفته است. قیام امام حسین(ع) به ما یادآوری می‌کند امر به معروف و نهی از منکر در تمامی دوران‌ها وجود داشته و باید اجرا شود زیرا امر خداوند است.

این تهیه‌کننده سینما افزود: اگر عاشورا رخ نمی‌داد شاید ما چنین موقعیتی برای حفظ اسلام نداشتیم. امام حسین(ع) همه چیز خود را در راه حق و عدالت داد. روایت است هر شب جمعه ملائکه و پیامبران(ع) برای ابراز ارادت خدمت اباعبدالله می‌‌رسند.

خزاعی در ادامه پیرامون هتک حرمت به قرآن کریم و عکس‌العمل سازمان سینمایی چنین توضیح داد: بار اول نیست که بی‌احترامی نسبت به قرآن کریم انجام می‌شود چون هرگاه موج گرایش به اسلام در جهان شدت پیدا می‌کند چنین رفتارهای مذبوحانه را شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: این اقدام توهین‌آمیز زنگ خطری برای همه ادیان است چون عده‌ای در پی تفرقه‌افکنی بین ادیان هستند. این نفاق به آنها کمک خواهد کرد تا از آن بهره‌برداری کنند پس باید کاملاً هوشیار باشیم و با اتحاد در مقابل این هجمه‌ها بپاخیزیم وگرنه اگر بخواهیم منفعل عمل کنیم این اقدامات ادامه پیدا خواهد کرد.

محمد حاتمی

انتهای پیام
captcha