دوره ارتقای قاریان و حافظان ویژه بانوان همدانی برگزار می‌شود
کد خبر: 4160764
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

دوره ارتقای قاریان و حافظان ویژه بانوان همدانی برگزار می‌شود

مسئول جامعةالقرآن خردسالان همدان از برگزاری چهارمین دوره ارتقای قاریان و حافظان ویژه بانوان این استان خبر داد.

طاهره روشنیان، مسئول جامعةالقرآن خردسالان همدانطاهره روشنیان، مسئول جامعةالقرآن خردسالان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: چهارمین دوره ارتقای قاریان و حافظان همدانی در سطوح مختلف و در رشته‌های ترتیل، تحقیق و داوری با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه و یکم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: در اولین دوره ارتقای قاریان و حافظان بانوان ۲۰۰ نفر شرکت کرده بودند که اکنون این افراد سطح‌بندی شده و به دوره چهارم رسیده‌اند. این دوره در گروه‌های نوجوانان، حافظان و قاریان و همچنین متسابقان به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شود.

روشنیان تصریح کرد: در چهارمین دوره ارتقای قاریان ۱۲۰ نفر از بانوان در رشته‌های ترتیل، تحقیق و داوری شرکت کرده‌اند. در این دوره‌ها که از حضور اساتید برجسته همچون خانم لیلا بایست بهره‌مند هستیم، جدیدترین آیین‌نامه‌های صوت و لحن توضیح داده می‌شود و ضمن رفع اشکال، آموزش‌های لازم را به افرادی که می‌خواهند در مسابقات تخصصی شرکت کنند، ارائه داده می‌شود. این دوره از مسابقات به‌صورت حضوری برگزار می‌شود و در سطح‌های ۴ و ۵ تحقیق و گروه جوانان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha