رویین‌تن فیلمی با موضوع شهدای انقلاب می‌سازد
کد خبر: 4160807
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

رویین‌تن فیلمی با موضوع شهدای انقلاب می‌سازد

«ترمه»، «کرشمه» و «ماه ماهی» عنوان فیلمنامه‌هایی با محوریت شهدا و انقلاب هستند که علی‌ رویین‌تن یکی از آنها را به زودی خواهد ساخت.

به گزارش ایکنا، علی رویین‌تن کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا اعلام کرد: سه فیلمنامه آماده ساخت دارم. «ترمه»، «کرشمه» و «ماه ماهی» عنوان این آثار هستند که با محوریت انقلاب و شهدا به نگارش درآمده‌اند. یکی از این سه سناریو را بعد از ساخت فیلم سینمایی «چریک» جلوی دوربین خواهم برد.

وی درباره جدیدترین پروژه سینمایی خود چنین گفت: نگارش فیلمنامه «چریک» را چهار سال پیش آغاز کردم و دو سال پیش آماده ساخت شد اما بنا به دلایلی ساخت آن هنوز محقق نشد اما با مهیا شدن شرایط در انتظار تایید خانواده شهید ابراهیم هادی هستیم تا پیش‌تولید را آغاز کنیم.

رویین‌تن ادامه داد: پیش تولید این فیلم دفاع مقدسی طولانی خواهد بود چون به علت تعدد لوکیشن، حداقل شش ماه برای آماده‌سازی زمان نیاز است. مکان‌های مختلفی در جنوب، غرب و تهران لوکیشن‌های این کار را شکل می‌دهند.

کارگردان «دل شکسته» تاکید کرد: تحقیقات «چریک» میدانی و کتابخانه‌ای است. همچنین در فیلم، هفت پرده از زندگی شهید را مشاهده خواهیم کرد. این اثر سینمایی را خود کارگردانی کرده و بنیاد سینمایی فارابی تهیه‌ آن را بر عهده دارد. لازم به ذکر است پیشتر مستندی داستانی درباره این شهید ساخته‌ام.

انتهای پیام
captcha