تجمع اعتراضی اصناف و بازاریان تهران در محکومیت هتک حرمت قرآن
کد خبر: 4161192
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

تجمع اعتراضی اصناف و بازاریان تهران در محکومیت هتک حرمت قرآن

تجمع اعتراضی اصناف و بازاریان امروز در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم با حضور حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در بازار بزرگ تهران برگزار شد.

به گزارش ایکنا، تجمع اعتراضی اصناف و بازاریان توسط سازمان بسیج اصناف کشور و اتاق اصناف ایران، امروز 17 مرداد در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در بازار بزرگ تهران با حضور غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور برگزار شد.

در این اجتماع اصناف و بازاریان که در مسجد امام خمینی (ره) بازار بزرگ تهران و با حضور کسبه و بازاریان برگزار شد، یکی از قاریان ممتاز کشورمان آیاتی از قرآن مجید را تلاوت کرد و سپس حاضران در مراسم با سردادن شعار‌هایی این اقدام را که با اجازه دولت‌های سوئد و دانمارک روی داده محکوم کردند.

در انتهای مراسم بازاریان تهران همسو با اصناف و بازاریان سراسر کشور ضمن محکومیت شدید توطئه قرآن‌سوزی در برخی از کشور‌ها از جمله سوئد و دانمارک، بر مجازات عوامل این جنایت بزرگ تأکید کرده و از کشور‌های اسلامی خواستند با اتخاذ تصمیمات بازدارنده، دولت‌های غربی را از عملکرد خود پشیمان کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha