تشریح برنامه‌های دهه فرهنگی معارف نماز در البرز
کد خبر: 4162204
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

تشریح برنامه‌های دهه فرهنگی معارف نماز در البرز

مدیر ستاد اقامه نماز البرز با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه‌های دهه فرهنگی معارف نماز در این استان اجرا می‌شود، به تشریح برنامه‌های دهه مذکور پرداخت.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی رئیس ستاد اقامه نماز البرز

حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی، مدیر ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه‌های دهه فرهنگی معارف نماز در این استان اجرا می‌شود، گفت: این دهه از ۲۱ مردادماه جاری آغاز شده است و تا ۳۰ مردادماه ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های این دهه هم به‌صورت کشوری و هم استانی اجرا می‌شود، افزود: برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» از جمله برنامه‌های کشوری این دهه است.

مدیر ستاد اقامه نماز البرز، تبیین دستاوردهای ۳۰ ساله ستاد اقامه نماز، تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز نماز آموزش و پرورش در آغاز بازگشایی مدارس، معرفی ۱۰ الگوی موفق طرح «پیوند مسجد و مدرسه» با همکاری آموزش و پرورش را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد و گفت: این برنامه ها به صورت استانی برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود با یادآوری این نکته که وظیفه اصلی ستاد اقامه نماز ترویج، توسعه و تعمیق‌‌بخشی امر نماز در جامعه است، گفت: این مهم همه طیف‌های جامعه اسلامی و در هر زمانی را در برمی‌گیرد، لذا مختص به طیف و زمان خاصی نیست.

مدیر ستاد اقامه نماز البرز یادآور شد: فعالیت‌های ستاد در سه محور فرهنگی، آموزشی و نظارت و ارزیابی در حیطه دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود و در همین راستا نیز هر ساله اجلاسیه‌های نماز به‌صورت استانی به‌منظور معرفی بهترین‌های اقامه نماز اجرا می‌شوند.

 

انتهای پیام
captcha