پیام قدردانی رئیس جمهور از رهبر معظم انقلاب
کد خبر: 4166175
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

پیام قدردانی رئیس جمهور از رهبر معظم انقلاب

حجت‌الاسلام رئیسی در پیامی از سخنان و رهنمودهای روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای دولت قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی از سخنان و رهنمودهای روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای دولت قدردانی کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

با اهداء سلام و تحیّات

خدای بزرگ را شاکریم که در شرفیابی اعضای دولت در سالگرد شهیدان رجایی و باهنر، خدمات دولت مردمی مورد عنایت ویژه و لطف و محبت حضرت‌عالی قرار گرفت و مایه دلگرمی و قوت قلب خادمان مردم در قوه مجریه گردید.

علاوه بر آن رهنمودها و توصیه‌های حکیمانه و ارزنده جناب‌عالی به مثابه چراغ راه و ارائه راهبردهای عملیاتی و اجرایی مسیر رسیدن به اهداف متعالی و اقدامات تحولی دولت را روشن و هموار نمود.

اعتماد کم‌نظیر رهبری و همراهی و همدلی مردم با دولت، سرمایه‌ای بزرگ است که مسئولیت دولتمردان را مضاعف نموده و خادمان ملت در دولت مردمی بعد از این دیدار روحیه‌بخش، مصمم‌تر از گذشته با جهت‌گیری‌های اسلامی و انقلابی در مسیر نیل به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی بیش از پیش مجاهدت خواهند نمود.

اینجانب به نمایندگی از سوی اعضای دولت بار دیگر از لطف و عنایت توأم با تمجید و تقدیر و ارائه نصایح و رهنمودهای مدبرانه حضرت‌عالی صمیمانه قدردانی می‌نمایم و در ایام اربعین حسینی همنوا با زائران اباعبدالله الحسین (ع) سلامت و طول عمر با برکت آن رهبر فرزانه و سربلندی ملت عزیز و ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

انتهای پیام
captcha