عملیات خرابکاری صنعتی موساد در صنایع موشکی ایران خنثی شد
کد خبر: 4166178
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
وزارت دفاع اعلام کرد؛

عملیات خرابکاری صنعتی موساد در صنایع موشکی ایران خنثی شد

در قالب اجرای یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌های اطلاعاتی و امنیتی طی سال‌های اخیر، برنامه خرابکاری صنعتی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در صنایع موشکی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خنثی شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در قالب اجرای یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌های اطلاعاتی و امنیتی در طول سال‌های اخیر، برنامه خرابکاری صنعتی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در صنایع موشکی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خنثی شد.

یک مقام مسئول در سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اعلام این خبر گفت: با توجه به تأثیرگذاری راهبردی قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران در ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان قسم خورده ملت ایران، صنایع موشکی همواره از اهداف سرویس‌های جاسوسی در زمینه خرابکاری صنعتی بوده است.

وی با اشاره به خودکفایی کشور در زمینه طراحی و تولید انواع سامانه‌ها و موشک‌های مورد نیاز در بردهای مختلف، طی سال‌های اخیر پروژه‌های چند لایه اطلاعاتی و امنیتی با پوشش خرید قطعات برای فریب سرویس‌های حریف طراحی و اجرا شده است.

این مقام مسئول امنیتی افزود: صنایع موشکی وزارت دفاع علاوه بر تولید قدرت نظامی و دفاعی قابل ملاحظه برای کشور، بستر مناسبی برای به دام انداختن شبکه‌های پیچیده جاسوسی و نفوذ و وارد کردن ضربات اساسی به ظرفیت‌های اطلاعاتی سرویس‌های حریف نیز بوده است.

وی بیان کرد: با عنایت حضرت ولی عصر(عج) طی ماه‌های گذشته شبکه‌ای کاملا حرفه‌ای و کار آزموده که قصد داشت با همکاری برخی عوامل نفوذی قطعات معیوب و تجهیز شده را برای به‌کارگیری در تولید موشک‌های پیشرفته در صنایع موشکی وزارت دفاع به چرخه تولید وارد کند، در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(ع) در سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع گرفتار و متلاشی شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: این شبکه با هدایت مستقیم سازمان موساد قصد داشت با فروش قطعه تجهیز شده، موشک‌های تولید شده را به ابزاری انفجاری برای ضربه زدن به خطوط صنعتی و کارکنان شاغل در این حوزه تبدیل کند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم برنامه بسیار پیچیده دشمن صهیونیستی، با عنایت پروردگار و تلاش بی وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع این اقدام دشمن صهیونیستی از همان ابتدا تحت رصد اطلاعاتی و عملیاتی قرار گرفت و با دستگیری عوامل آن به طور کامل خنثی گردید.

این مقام مسئول افزود: با اجرای این پروژه کاملاً موفق کلیه مسیرها و فعالیت‌های موساد برای تأمین و انتقال قطعه مورد نظر آنان به همراه افسران خارجی و عوامل داخلی آنان شناسایی و در چتر اطلاعاتی قرار گرفتند.

وی با اشاره به پیچیدگی و ابعاد فنی این پروژه اظهار کرد: دشمن صهیونیستی تا چندی قبل کاملا مطمئن بود که طرح خرابکاری صنعتی و انتقال قطعات معیوب به صنایع موشکی وزارت دفاع با موفقیت اجرا شده، لیکن پس از وارد شدن ضربه اخیر به شبکه خرابکاری فوق از عمق شکستی که در جریان این عملیات متحمل شده، همچنان در شوک است.

انتهای پیام
captcha