برپایی موکب بازی‌های رایانه‌ای در مراسم پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 4166755
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

برپایی موکب بازی‌های رایانه‌ای در مراسم پیاده‌روی اربعین

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در آستانه اربعین حسینی و همزمان با برگزاری پیاده‌روی اربعین با برپایی موکب در شهر کربلای معلی اقدام به معرفی بازی‌های ایرانی ـ اسلامی ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها کرده است. 

برپایی موکب بازی‌های رایانه‌ای در مراسم پیاده‌روی اربعینبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بنیاد همچون سال گذشته در آستانه اربعین حسینی و همزمان با برگزاری پیاده‌روی اربعین با برپایی موکب در شهر کربلای معلی به معرفی بازی‌های ایرانی ـ اسلامی ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها کرده است. 

در این موکب که در محوطه تل زینبیه برپا شده، ضمن ارائه بازی‌های ایرانی ـ اسلامی، فرصت انجام این بازی‌ها برای کودکان و نوجوانان حاضر در پیاده‌روی اربعین نیز فراهم شده است.

بازی‌هایی با موضوع واقعه عاشورا، حوزه مقاومت و موکب‌داری از جمله بازی‌های تولید شده در استودیو‌های بازی‌سازی ایرانی هستند که در موکب بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در شهر کربلا ارائه شده و امکان انجام این بازی‌ها برای زائران وجود دارد.

همچنین در این موکب که از ۱۱ تا ۱۵ شهریور در محوطه شارع سدره کربلا برپاست، خدمات مشاوره‌ای در حوزه سواد بازی به خانواده‌ها و والدین ارائه می‌شود.
انتهای پیام
captcha