رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان بهشهر گفت: در شش ماهه نخست امسال ۸۳۰ خانوار بهشهری از دورههای آموزش خانواده بهرهمند شدند.
به گزارش ایکنا مازندان به نقل از پایگاه اطلاعرسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، موسی جباری، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان بهشهر گفت: در شش ماهه نخست امسال ۸۳۰ خانوار بهشهری از دورههای آموزش خانواده بهرهمند شدند.
وی افزود: کمک به مددجویان تحت حمایت، تلاش برای موفقیت تحصیلی دانشآموزان تحت حمایت و ارتقا سطح فکری و فرهنگی خانوادهها از مهمترین اهداف کمیته امداد در بخش فرهنگی است.
جباری تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دانشآموزان، دانشجویان و زوجهای جوان مورد حمایت این نهاد از آموزشهای کمیته امداد بهرهمند شدند.
رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر با بیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای خانوادهای امداد، ارتقای سطح فرهنگی و معیشتی آنها است و در صورت بالا بردن فرهنگ اجتماعی آنان سایر مشکلات خانوادهها نیز بهتر مدیریت خواهد شد، خاطرنشان کرد: کمیته امداد در واحد فرهنکی به آموزشهای مسائل اعتقادی، اخلاقی، احکام، بهداشت فردی و بهداشت روان اقدام کرده است.
انتهای پیام