دیدار جمعی از مسئولان ملایر با جانبار 70 درصد «اکبر ساریخانی»
کد خبر: 4173154
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
در آستانه کنگره 8 هزار شهید همدان

دیدار جمعی از مسئولان ملایر با جانبار 70 درصد «اکبر ساریخانی»

در آستانه برگزاری دومین کنگره سراسری هشت هزار شهید استان همدان عیادت و تکریم از جانباز 70 درصد «اکبر ساریخانی» از سوی جمعی از مسئولان شهرستان ملایر انجام شد.

 دیدار با جانبار 70 درصد ملایری در آستانه کنگره 8 هزار شهید استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر، رئیس دانشکده خوارزمی و جمعی از مسئولان بنیاد شهید ملایر در آستانه برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید همدان با جانبار 70 درصد ملایری دیدار و از وی دلجویی کردند.

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید استان همدان و 1100 شهید والامقام شهرستان ملایر اظهار کرد: هر آنچه امروز داریم مرهون خون‌های مطهر شهدا، ایثار و فداکاری جانبازانی است که در راه دین اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه جانبازان انقلاب اسلامی شهدای زنده هستند و بسیاری از این عزیزان با داشتن جراحات فراوان از دوران دفاع مقدس به یاران شهیدشان پیوسته‌اند، افزود: تکریم و تجلیل از خانواده جانبازان امروز باید یک دغدغه برای همه ما باشد. حضور در کنار این بزرگواران همچون کلاس درسی است که مضامین عاشقی و از خودگذشتگی سرلوحه تدریس آن می‌شود.

محمدمهدی کشاورزیان، سرپرست دانشکده خوارزمی ملایر نیز گفت: هر قدم از پیشرفت خود را مدیون رشادت‌ها و جانبازی‌های این عزیزان هستیم و ایران اسلامی با مجاهدت‌های شهدا و جانبازان است که در طول تاریخ ماندگار شده است.

وی یادآور شد: همسران جانبازان با صبر و مقاومت در کنار همسرانشان، همواره کاری بزرگ و ایثاری ارزشمند دارند و این ایثار و فداکاری نیز کمتر از رشادت‌های این جانبازان نیست.

در پایان همسر مکرم این جانباز تنها راه سعادت و پیشرفت مملکت را اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری دانست و گفت: لحظه لحظه این پرستاری‌ها و شب‌نخوابی‌ها را عبادت در راه ایزد باری‌تعالی می‌دانم و همواره دعاگوی خدمتگزاران صدیق نظام هستیم.

جانباز سرافراز اکبر ساریخانی در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی کرخه نور به‌دلیل اصابت ترکش به مغز دچار مجروحیت شد و سالیان است که در کنج خانه و روی تخت به امید وصل به پروردگار و همرزمان شهیدش روزگار را سپری می‌کند.

انتهای پیام
captcha