تجمع و جشن دانشجویی مردمی «طوفان الاقصی» برگزار شد
کد خبر: 4173633
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
همزمان در تهران و اقصی نقاط کشور

تجمع و جشن دانشجویی مردمی «طوفان الاقصی» برگزار شد

تجمع و جشن دانشجویی مردمی «طوفان الاقصی» شامگاه شنبه مقابل سفارت فلسطین در تهران و اقصی نقاط کشور برگزار شد.

به گزارش ایکنا، جمعی از مردم تهران و دانشجویان در پی عملیات شگفت‌انگیز و غرورآفرین گروه‌های مقاومت فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی از ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز، شنبه ۱۵ مهرماه، در مقابل سفارت فلسطین در تهران تجمع کردند و با سر دادن ندای «الله اکبر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «لبیک یا فلسطین» و ... این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع که پرچم‌های فلسطین به همراه تصاویری از سردار حاج قاسم سلیمانی را حمل می‌کردند، بار دیگر حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام کردند.

بنابراین گزارش مشابه چنین مراسمی در شهرهای مختلف ایران اسلامی برگزار شد و مردم با پخش شیرینی، پیروزی سربازان مقاومت فلسلطین را جشن گرفتند.

در همین راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه مسئله‌ فلسطین، به معنای واقعی کلمه، مسئله‌ اوّل دنیای اسلام است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران که در طول تاریخ انقلاب خود همواره حامی مظلومان جهان و پشتیبان اول مردم مبارزه فلسطین بوده‌اند این پیروزی بزرگ را به ملت مظلوم، گروه‌ها و جوانان غیور و مبارز فلسطینی تبریک گفته و در حمایت از عملیات سلحشورانه و موفقیت‌آمیز مبارزان فلسطینی و به شکرانه این پیروزی بزرگ مردم مسلمان ایران اسلامی امشب در مساجد سراسر کشور برای نصرت نهایی مسلمانان مظلوم فلسطین و رهایی قدس شریف دست به دعا برداشته و نیز در میادین اصلی شهرهای کشور حمایت و سرور و شادمانی خویش را از عملیات طوفان الاقصی به نمایش می‌گذارند.

یادآور می‌شود بامداد امروز گروه‌های مقاومت فلسطینی از نوار  غزه حملات راکتی گسترده‌ای را به سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند و صدها راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور و برخی مناطق در مرکز اراضی اشغالی شلیک شد.

همزمان با عملیات زمینی، هوایی (پهپادی) و دریایی مقاومت برای هدف قرار دادن مناطق اشغالی اطراف غزه شلیک پیاپی موشک و راکت از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد.

بنابراعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی نزدیک به ۱۰۰۰ نیروی مبارز فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی به شهرک‌های یهودی‌نشین اطراف غزه حمله کرده‌اند که در نتیجه آن نزدیک به ۲۵۰ صهیونیست به هلاکت رسیده‌‌اند.

انتهای پیام
captcha