مأموریت رایزنان فرهنگی در تبیین ابعاد عملیات «طوفان الاقصی»
کد خبر: 4173963
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
حجت‌الاسلام ایمانی‌پور تأکید کرد:

مأموریت رایزنان فرهنگی در تبیین ابعاد عملیات «طوفان الاقصی»

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور موظف هستند عملیات «طوفان الاقصی» را به خوبی تبیین کنند به ویژه در برابر کشورهایی که با وارونه نشان دادن حقایق مرتبط با فلسطین ورق را برگردانده‌اند و تلاش دارند صهیونیست‌ها را مظلوم نشان دهند و متقابلاً جهادگران فلسطینی را یک گروه تروریستی معرفی کنند.

حجت الاسلام ایمانی پور

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در گفت‌‎وگو با ایکنا، با تأکید بر ضرورت حمایت از عملیات «طوفان الاقصی» گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و برای ما هم به صورت طبیعی موضوع حمایت از انتفاضه فلسطین و حرکتی که جهادگران فلسطین انجام می‌دهند، جزء مأموریت‌هایمان است.

وی افزود: نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور موظف هستند مسئله را به ویژه در برابر کشورهایی که با وارونه نشان دادن حقایق مرتبط با فلسطین ورق را برگردانده‌اند، به خوبی تبیین کنند، چراکه آنها تلاش دارند صهیونیست‌ها را مظلوم نشان دهند و متقابلاً جهادگران فلسطینی را یک گروه تروریستی معرفی کنند.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بیان کرد: برای معرفی حقایق فلسطین و اصلاح تصویر ناصوابی که غرب ایجاد کرده، نیازمند تحرک جدی هستیم که این مهم در مأموریت رایزن‌ها به خوبی دیده شده است.

به گفته ایمانی‌پور، رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای خارجی باید از طریق مصاحبه با روزنامه‌ها و انجام نشست‌ها و گفت‌وگو با فرهیختگان و نخبگان کشورهای حوزه مأموریتی خود این حقایق را بازگو کنند.

وی در پایان تأکید کرد: از سوی دیگر همکاری ما با سفارتخانه‌های کشورمان خیلی خوب و سازنده است و به طور طبیعی ما خودمان را یک واحد و نماینده جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم و به همین دلیل تابع سیاست‌های کلان نظام اسلامی ایران هستیم و لذا میان اینها جدایی وجود ندارد و هم‌افزا هستیم.

انتهای پیام
captcha