نسل‌کشی مردم غزه نوعی از وحشی‌گری نوین غرب با ابزار صهیونیستم است
کد خبر: 4176387
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
مشاور وزیر علوم:

نسل‌کشی مردم غزه نوعی از وحشی‌گری نوین غرب با ابزار صهیونیستم است

علی‌اکبر فامیل‌کریمی گفت: توجه افکار عمومی تمام دنیا به سمت غزه پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت محسوب می‌شود، این به معنای شکست دیواره شکست‌ناپذیر صهیونیسم است، چراکه تمام مردم دنیا متوجه شده‌اند کشتار مردم غزه جنگ نیست، بلکه نسل‌کشی برخواسته از عصبانیت رژیم جعلی است و این نوید پیروزی‌های بزرگی را نشان می‌دهد.

علی اکبر فامیل کریمی رئیس مرکز حراست وزارت علومعلی‌اکبر فامیل‌کریمی، رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه رزمندگان حماس، مجاهدان غزه با اجرای عملیات طوفان الاقصی در قامت یک قدرت منطقه‌ای در صحنه حضور پیدا کردند، اظهار کرد: آنچه که حماس رقم زد هیچ یک از ملت‌ها تصورش را هم نمی‌کردند، به‌ویژه رژیم اسرائیل، هیچ‌گاه در راهبرد خود و نگاه‌های کنترلی‌اش حتی تصور این را نمی‌کرد که روزی از جبهه حماس ضربه‌ای بخورد که تداعی قدرت منطقه‌ای باشد.

مشاور وزیر علوم با اشاره به اینکه نوع عملیات طوفان الاقصی کاملا کلاسیک و ترکیبی بود، افزود: به هم ریختن تمام معادلات نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی، به هم ریختن معادله راهبردی امنیتی صهیونیسم‌ کاملا در سطح دنیا مشهود است که البته این ضربه سنگین پیش‌بینی می‌شد‌ که این رژیم دست به یک عملیات انتحاری بزند‌.

فامیل‌کریمی با بیان اینکه در غزه جنگ نیست بلکه یک عملیات انتحاری از سوی اسرائیل در حال اجراست، تصریح کرد: تاریخ و تجربه نشان داده است پشت هر عملیات انتحاری فعالیت راهبردی و موفقیت‌آمیزی وجود ندارد و هر مجموعه‌ای که دست به یک عملیات انتحاری کور بزند هشدار تمام مردم را در پی خواهد داشت. این شیوه مقابله به مثل به معنای به هم ریختگی یک کشور (اسرائیل) است.

جبهه حماس معادلات رژیم صهیونیستی را به هم ریخت

این تحلیلگر سیاسی گفت: توجه افکار عمومی تمام دنیا به سمت غزه، پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت محسوب می‌شود، این به معنای شکست دیواره شکست‌ناپذیر صهیونیسم است، چراکه تمام مردم دنیا متوجه شده‌اند کشتار مردم غزه جنگ نیست بلکه نسل‌کشی برخواسته از عصبانیت رژیم جعلی است و این نوید پیروزی‌های بزرگی را نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: امروزه اسرائیل در تمام دنیا شکست‌پذیر است، چراکه مسلمانان در سراسر دنیا در جبهه‌های مرزی و غیرمرزی پراکندگی دارند و پیامد این عملیات انتحاری برخواستن جبهه‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است. افکار عمومی مردم و آزادگان جهان که نشانی از انسانیت و نوع‌دوستی دارند متوجه قتل‌عام و کشتار جمعی مردم غزه شده است، در پی این اتفاقات اسرائیل از افکار عمومی شکست خواهد خورد.

رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه رژیم اسرائیل اکنون همچون یک تار عنکبوت به هم ریخته است، افزود: این سردرگمی نوید شکست‌های متعدد و پشت سر هم برای این رژیم خواهد بود، چراکه جبهه حماس نشان داد می‌تواند خیز بلندتر و عملیاتی سخت‌تر از این علیه اسرائیل انجام دهد.

این تحلیل‌گر سیاسی با تأکید بر اینکه خوابی که صهیونیسم‌ در جنگ شش روزه دید تمام شده است، افزود: اسرائیلی‌ها با عکس‌العمل‌هایی که نشان دادند و با کشتار زنان و کودکان بی‌گناه به همگان فهماندند مجاهدان حماس می‌توانند خیزهای بلندتری بردارند، البته اگر عملیات طوفان الاقصی سه روز بیشتر ادامه پیدا می‌کرد اکنون چیزی از خاک صهیونیسم‌ها باقی نمانده بود؛ این نشان می‌دهد از بین رفتن اسرائیل یک امر تحقق‌پذیر است.

رسانه‌ها جنایات رژیم صهیونیستی را منعکس کنند

فامیل‌کریمی یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌های مستقل و آزادی‌خواه را منعکس کردن جنایات رژیم جعلی در کشتار مردم غزه خواند و تأکید کرد: برای محکومیت این رژیم در کشتار مردم بی‌دفاع و قتل‌عام کودکان، رسانه‌ها وظیفه انعکاس اخبار را به تمام دنیا دارند. این پیش‌دستی جبهه حماس بود که همه معادلات رژیم صهیونیستی را به هم بریزد به‌گونه‌ای که در طول یک روز توانست چندین فرمانده عالی‌رتبه رژیم جعلی را کشته و یا اسیر کند.

وی اضافه کرد: عملیات مذکور نه اینکه تمام معادلات نظامی، امنیتی، اطلاعاتی را به هم ریخت بلکه قطعا تغییر اساسی بر دیپلماسی جهانی خواهد داشت و مطمئنا گزینه‌های روی میز و زیر میز را هم در هم خواهد پیچید. آنچه در بمباران غزه رخ می‌دهد نه اینکه یک کشتار جمعی است و نسل‌کشی تمام عیار است، بلکه نوع دیگری از وحشی‌گری نوین غرب با ابزار صهیونیستم است؛ این نسل‌کشی دارای پیامی است به خیلی از کشورها که در قاموس جاهلیت نوین به سرکردگی امپریالیسم آمریکا هیچ عقلانیت، انسانیت و اخلاقی معنی و مفهوم ندارد و این وحشی‌گری و نسل‌کشی از حربه‌های نهایی اینهاست.

مشاور وزیر علوم تصریح کرد: آنچه که می‌تواند این وحشی‌گری را خنثی کند اعمال قدرت جهان اسلام در کوتاه‌ترین زمان است. بیداری تمام ملت‌های جهان پشتیبان جهان اسلام خواهد بود. بعد از بمباران بیمارستان غزه چنان بغض و کینه در آحاد مردم جهان به خصوص مسلمان بر افروخته شده است که فقط نابودی صهیونیست‌ها و برگشتن فلسطینیان به وطنشان آن را فروکش خواهد کرد. در یک کلام با این جنون که اسرائیل به‌کار گرفته و نسل‌کشی می‌کند قطعا اسرائیل در همین غزه مدفون خواهد شد.

وی تصریح کرد: اما نکته‌ای که امروز افکار عمومی جهان اسلام به آن دوخته شده و فردا در تاریخ ثبت خواهد شد، این است که وقتی غده سرطانی و مرکز کفر و الحاد و فساد اسرائیل مورد حمله قرار گرفت تمام سران کفر برای حمایت از آن در صحنه حضور پیدا کردند و در اتاق عملیات، پنتاگون عملیات را مستقیماً به دست گرفت، در جهان اسلام چه خبر است، ملت‌ها آمادگی خود را جانانه نشان دادند، اما بعضی از سران کشورهای بی‌خاصیت و مدعی هنوز سر در آستین صهیونیست دارند، خوشبختانه وزیر خارجه جمهوری اسلامی تحرک بزرگی را از روز اول این درگیری‌ها شروع کرده که ستودنی است.

عاطفه ابرار پیراسته

انتهای پیام
captcha