نسل‌کشی در فلسطین مایه رسوایی مدعیان حقوق بشر است
کد خبر: 4177149
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷
رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز:

نسل‌کشی در فلسطین مایه رسوایی مدعیان حقوق بشر است

روستایی با بیان اینکه نسل‌کشی که اکنون در کشور فلسطین در حال انجام است، تمام ارزش‌های اخلاقی و انسانی را به فروپاشی نزدیک کرده است، گفت: این جنایات قطعاً بی‌آبرویی حامیان دموکراسی و کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند را نشان می‌دهد.

زینب روستایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراززینب روستایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به وقایع اخیر نوار غزه گفت: طوفان الاقصی امروز نگاه جهانیان را به خود معطوف کرده است که می‌توان این موضوع را از چند جهت مورد بحث قرار داد.

وی با بیان اینکه این اقدام را باید در گام نخست به تمام آزادی‌خواهان جهان، نیروهای مقاومت و مردم فلسطین که تاکنون در مقابل اسرائیلی‌ها مقاومت کردند، تبریک گفت، افزود: قطعاً مقاومت مردم فلسطین نصرت الهی و نتیجه ایثار، از خودگذشتگی و شجاعت نیروهای مقاومت را نشان می‌دهد.

رئیس دانشکده علوم و قرآنی شیراز با اشاره به آیه 4 سوره صف «إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُمْ بُنْيَانٌ مَرْصُوصٌ؛ خدا کسانی را دوست دارد که صف زده در راه او جهاد می‌کنند [و از ثابت قدمی] گویی بنایی پولادین و استوارند»، گفت: از طرف دیگر شکستی که رژیم غاصب اسرائیل خورده است موجب شده است تا این رژیم کودک‌کش به سمت فروپاشی نزدیک شود.

روستایی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی چنان به مردم مظلوم فلسطین حمله می‌کند که دیدن این صحنه‌ها قلب و وجدان هر انسان آزاده‌ای  را متأثر می‌کند، یادآور شد: این حملات و پاسخ به آن‌ها باعث شده است که حس امنیتی که ساکنان سرزمین‌های اشغالی دائم به آن می‌بالیدند، از بین رود.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین نکات در این حملات افرادی هستند که این صحنه‌های دلخراش را مشاهده می‌کنند و متأسفانه گروه‌هایی از کشورهای غربی از این اقدامات تروریستی حمایت می‌کنند و باید گفت حمایت آمریکا بزرگ‌ترین حمایت از تروریست است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز با بیان اینکه نسل‌کشی که اکنون در کشور فلسطین در حال انجام است، تمام ارزش‌های اخلاقی و انسانی را به فروپاشی نزدیک کرده است، اظهار کرد: این جنایات قطعاً بی‌آبرویی حامیان دموکراسی و کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند را نشان می‌دهد.

روستایی در پایان با تأکید بر اینکه تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان باید همراه و هم‌صدا شوند و تجاوز غیر انسانی اسرائیل را محکوم کنند، گفت: ما در کنار ملت فلسطین تا نابودی این غده چرکین هستیم.

انتهای پیام
captcha