فوت 53 بیمار کرونایی طی هفت روز گذشته در کشور
کد خبر: 4179928
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

فوت 53 بیمار کرونایی طی هفت روز گذشته در کشور

وزارت بهداشت از فوت 53 بیمار مبتلا به کرونا در کشور طی هفت روز گذشته خبر داد و اعلام کرد: ۵۹ بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

آمار هفتگی کرونابه گزارش ایکنا به نقل از وبدا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار کرونا مربوط به یک هفته اخیر را اعلام کرد که بر اساس این اعلام، تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۶۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۱۸۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۷۰۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۹۵۴ دُز رسیده است.

از یکشنبه هفته گذشته تا امروز ۱۳ آبان ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۷۸۲ نفر آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۶۲۳ هزار و ۶۱ نفر رسید.

متأسفانه در طول هفت روز گذشته (از یک‌شنبه هفتم مهرماه تا شنبه ۱۳ آبان ماه)، ۵۳ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۶۳۳ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون و ۳۸۲ هزار و ۶۹۴ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

59 نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نیز در بخش‎های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۵۷ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۲۴۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

انتهای پیام
captcha