لزوم ارتقای اقتصاد تولید محتوا در فضای مجازی
کد خبر: 4181896
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
رئیس جمهور خواستار شد:

لزوم ارتقای اقتصاد تولید محتوا در فضای مجازی

حجت‌الاسلام رئیسی، کمک به تقویت و توسعه فعالیت تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محتوا در فضای مجازی با هدف ارتقای اقتصاد تولید محتوا در این بستر را از جمله مأموریت‌های شورای‌ عالی فضای مجازی برشمرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، نود و ششمین جلسه شورای‌ عالی فضای مجازی عصر امروز، 23 آبان ماه به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به جایگاه این شورا به عنوان مرجع اصلی تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در حوزه فضای مجازی، بر لزوم توجه به مسائل و موضوعات اساسی مدنظر مردم و همچنین تسهیل فعالیت‌ها در فضای مجازی و ارائه خدمات بهتر در کشور تأکید کرد.

وی در ادامه کمک به تقویت و توسعه فعالیت تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محتوا در فضای مجازی با هدف ارتقای اقتصاد تولید محتوا در این بستر را از جمله مأموریت‌های شورای‌ عالی فضای مجازی برشمرد و بر ضرورت ارتقای کیفیت سطح خدمات و محتوا از طریق ایجاد سامانه ملی تجمیع و سنجش داده‌های فضای مجازی تأکید کرد.

پیش از سخنان رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات از الزام ارائه‌کنندگان خدمات اینترنت ماهواره‌ای به رعایت قوانین سرزمینی در ارائه خدمات و همچنین استقبال شرکت‌های فعال این حوزه از فراخوان منتشر شده در این زمینه گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha