پیام تسلیت رئیس جمهور در پی شهادت سردار سید رضی موسوی
کد خبر: 4189954
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی شهادت سردار سید رضی موسوی

رئیس جمهور در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به دمشق را به خانواده محترم این شهید، آحاد ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهادت سردار سرافراز، سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به دمشق را به خانواده محترم این شهید تسلیت گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار سرافراز سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به دمشق را به خانواده محترم این شهید، آحاد ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم.

این سردار دلیر و شجاع و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی در حراست از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه و در راه پاسداری از آرمان‌های والای اسلامی به شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود بر جا گذاشت.

بی‌تردید این اقدام خباثت‌بار نشانه دیگری از سرخوردگی و عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام
captcha