رویکرد قرارگاه حضور، فرهنگ‌سازی حضور مردم در صحنه است
کد خبر: 4196923
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

رویکرد قرارگاه حضور، فرهنگ‌سازی حضور مردم در صحنه است

دبیر قرارگاه مردمی حضور گفت: ما در قرارگاه مردمی حضور، به دنبال این هستیم به توفیق الهی، در هدف کوتاه مدت خود که انتخابات پیش رو است و هم‌چنین در هدف بلند مدت، این فرهنگ‌سازی حضور مردم در صحنه را انجام دهیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر بخواهیم این جریان عمومی راه بیفتد و موفق شود، لازم است حلقات میانی سازماندهی شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی نگارشی دبیر «قرارگاه مردمی حضور»به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی نگارشی، دبیر «قرارگاه مردمی حضور» امروز 10 بهمن‌ماه در نشست خبری که در سالن اجتماعات سازمان ملی جوانان برگزار شد، با بیان اینکه سیاست راهبردی امام خمینی(ره) طبق فرمایش مقام معظم رهبری، به صحنه آوردن بود، اظهار کرد: این سیاست در ۸ سال دفاع مقدس و در الگو‌هایی که امام خمینی(ره) بعد از انقلاب اسلامی ارائه کردند به وضوح دیده شده است و دلیل موفقیت انقلاب نیز همین مسئله بود که از ابتدا دشمن نیز سیاست خود را در مسیر عدم حضور مردم پیش گرفته است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مردم قم بر وظیفه مجاهدان عرصه تبیین برای آوردن مردم به صحنه، بیان کرد: بیان نکاتی از قبیل حق فردی و احساس وظیفه مردم برای شرکت در انتخابات در صحبت‌های مقام معظم رهبری، نشان‌دهنده فرهنگ‌سازی است، ما نیز به فرهنگ‌سازی نیاز داریم و همانطور که ایشان فرمودند هدف از دعوت مردم به حضور، حاکمیت اسلامی، عزت اسلامی، صلاح کامل و اعتلای ملت و مقابله با استکبار است.

نگارشی تصریح کرد: ما در قرارگاه مردمی حضور، به دنبال این هستیم به توفیق الهی، در هدف کوتاه مدت خود که انتخابات پیش رو است و هم‌چنین در هدف بلند مدت، این فرهنگ‌سازی حضور مردم در صحنه را انجام دهیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر بخواهیم این جریان عمومی راه بیفتد و موفق شود، لازم است حلقات میانی سازماندهی شوند.

دبیر قرارگاه مردمی حضور با بیان اینکه قرارگاه مردمی حضور در ۵ کارگروه فعالیت خود را آغار کرده است، گفت: کارگروه اول، کارگروه تولید محتوا است، زیرا برای اینکه زبان گویایی داشته باشیم و تواصی به حق کنیم نیاز به تولید محتوا داریم؛ کارگروه دوم، کارگروه طرح و برنامه‌ریزی و عملیات است که متناسب با ظرفیت‌های موجود، طرح و برنامه را ایجاد و در اجرا نیز کمک خواهد کرد، در بحث عملیات نیز از ظرفیت تشکل‌های مختلف استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: کارگروه سوم، کارگروه آموزش، کارگروه چهارم آموزش و کارگروه پنجم، فضای مجازی است، کارگروه خواهران نیز تمام این بخش‌ها را دارا می‌باشد و رویکرد اصلی قرارگاه نیز تا یکم اسفندماه این است که از ظرفیت افراد و تشکل‌هایی که تمایل دارند با قرارگاه همکاری داشته باشند استفاده و از یکم تا یازدهم اسفندماه نیز بیشتر ظرفیت قرارگاه در حوزه برنامه‌ریزی برای عملیات و ورود در میدان است.

نگارشی با بیان اینکه مردم اگر انتخاب نکنند، انتخاب کرده‌اند که فرد دیگری جای آن‌ها انتخاب کند، گفت: اقدامات این قرارگاه از مدت‌ها قبل شروع شده و مرکز پاسخگویی به شبهات آن نیز از شنبه 14 بهمن‌ماه آغاز به کار می‌کند و با شماره تماس‌های ۰۲۵۳۶۵۶۵۱۵۵-6 آماده پاسخگویی به شبهات مردم است. هم‌چنین افراد می‌توانند جهت ارتباط با قرارگاه با شماره ۰۹۹۴۱۱۴۴۹۵۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha