مراسم بزرگداشت شهدای راه قدس مقاومت اسلامی عراق برگزار می‌شود
کد خبر: 4199569
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
در قم

مراسم بزرگداشت شهدای راه قدس مقاومت اسلامی عراق برگزار می‌شود

گرامیداشت فرمانده شهید ابوتقوا و شهدای راه قدس مقاومت اسلامی عراق در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت شهدای راه قدس مقاومت اسلامی عراقبه گزارش ایکنا از قم، مراسم بزرگداشت شهید ابوتقوا السعیدی، معاون نظامی مقاومت اسلامی «نُجَباء» و فرمانده عالی‌رتبه الحشد الشعبی و شهدای راه قدس مقاومت اسلامی عراق روز پنجشنبه، 26 بهمن‌ماه همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

در این مراسم که به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور با مشارکت دفتر ایران مقاومت اسلامی نُجَباء و سایر نهادهای داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود؛‌ آیت‌الله محسن اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری و مهندس نصر الشَمَّری، فرمانده ارشد حشد شعبی به ایراد سخن پرداخته و در ادامه نیز سیدمهدی میرداماد مداحی می‌کند.

خانواده آن فرمانده شهید نیز از عراق مهمان این مراسم بوده و مسئولان لشکری و کشوری، دفاتر مراجع، علمای حوزه علمیه و نمایندگان گروه‌های مقاومت از کشورهای مختلف نیز شرکت خواهند کرد.

همچنین تکریم خانواده شهید ابوتقوا از سوی نهادهای برگزارکننده و نیز قرائت پیام یکی از مراجع عظام تقلید قم و ایراد بیانیه پایانی از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام
captcha