سیدحسن نصرالله عصر امروز سخنرانی می‌کند
کد خبر: 4200107
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۹

سیدحسن نصرالله عصر امروز سخنرانی می‌کند

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز، جمعه در بیروت سخنرانی می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری العهد، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان قرار است عصر امروز جمعه، ۲۷ بهمن‌ماه به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای فرمانده مقاومت اسلامی لبنان؛ سیدعباس موسوی، راغب حرب و حاج عماد مغنیه سخنرانی کند.

دبیرکل حزب‌الله همچنین پیرامون تحولات اخیر جبهه جنوبی لبنان در نبرد با دشمن صهیونیستی که از هفتم اکتبر سال جاری(۱۵ مهرماه) در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اهالی غزه به روی اسرائیل گشوده شده است و نیز جدیدترین تحولات منطقه‌ مطالبی را ایراد خواهد کرد.

16 فوریه، برابر با ۲۷ بهمن روز مهمی در تقویم مقاومت اسلامی لبنان است.  این روز، روز فرماندهان شهید حزب الله لبنان؛ شیخ راغب حرب از رهبران حزب الله، سیدعباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله و همسرش سیده أم یاسر و عماد مغنیه، فرمانده شاخه نظامی حزب الله است که این مناسبت، هفته مقاومت اسلامی نامیده شده و همه ساله برنامه‌هایی برای گرامیداشت این فرماندهان شهید در بیروت برگزار می‌شود.

سیدحسن نصرالله درباره اهمیت این روز می‌گوید: «اینکه اصرار داریم این مناسبت را هر سال در همین روز، در 16 فوریه، برگزار کنیم تا بیانگر علاقه و وفاداری‌مان به این فرماندهان شهید و اذعان به فضل، باور عمیق به روش، تعهد به ادامه‌ی راه و عمل به وصیت و جهاد مداوم‌مان ‌در راه هدف‌هایشان باشد که برای آن به شهادت رسیدند.
همچنین بر بزرگداشت این مناسبت اصرار داریم تا نسل‌های کنونی و آینده بدانند فرماندهان اصلی و برتر و فداکاران بزرگ چه کسانی بودند؛ فرماندهانی که خداوند به برکت صداقت، اخلاص، جهاد، صبر، جان‌فشانی و خون‌های پاک آن‌ها ما را یاری کرد.»

سخنرانی سیدحسن نصرالله به مناسبت این روز، عصر جمعه، ۲۷ بهمن ساعت‌ ۱۵ به وقت محلی به صورت ویدئوکنفرانس در مجمع سیدالشهداء ضاحیه جنوبی بیروت برگزار می‌شود.

سخنرانی‌های دبیرکل حزب‌الله لبنان با ترجمه‌ همزمان به شکل زنده از شبکه‌ خبر سیما نیز پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha