جشن تکلیف عبادی ویژه پسران ۱۳ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود
کد خبر: 4201002
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
برای نخستین بار در کاشان

جشن تکلیف عبادی ویژه پسران ۱۳ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود

نخستین جشن تکلیف عبادی ویژه پسران ۱۳ تا ۱۶ سال کاشانی در شب نیمه شعبان برگزار می‌شود.

جشن تکلیف پــســرانبه گزارش ایکنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، محمدعلی فرجی، رئیس این سازمان از برگزاری نخستین جشن تکلیف پسران با عنوان «جشن تشرف» همزمان با دهه مهدویت ویژه پسران ۱۳ تا ۱۶ سال کاشانی خبر داد.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری این رویداد که می‌تواند آغازی برای حرکت در مسیر بندگی و عبادت خداوند متعال باشد، آموزش احکام و عبادت، ترویج فرهنگ دینی و آشنایی دانش‌آموزان با تکالیف شرعی را از اهداف برگزاری آن برشمرد که با همکاری این سازمان‌ و مؤسسه سپیده صبح اجرا می‌شود. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه اين مراسم معنوی برای دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم به شکرانه ورود به سن تکلیف شرعی، روز شنبه، پنجم اسفندماه (شب نیمه شعبان) ساعت ۱۵:۳٠ در تالار شهر فرهنگسرای مهر کاشان برگزار می‌شود، از پسران برای حضور در این جشن عبادت دعوت به عمل آورد تا با ثبت‌نام از طریق تماس با شماره همراه ٠۹٠٠۳۶۱۶۱۶۹ در این رویداد شرکت کنند.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای این جشن عبادی، برنامه‌های متنوعی نظیر مسابقه، نمایش، احکام فان، عهدنامه تشرف، رزق و هدیه تدارک دیده شده است تا پسران ضمن حضور در این جشن و شناخت احکام و فرایض دینی و واجبات و محرمات دین، خاطرات شیرینی از این جشن تشرف برای خود ثبت کنند.

انتهای پیام
captcha