جوانان فعال قرآنی و فرهنگی مازندران در هفته جوان تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4201140
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

جوانان فعال قرآنی و فرهنگی مازندران در هفته جوان تجلیل می‌شوند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، گفت: در این هفته، جوانان موفق در حوزه‌های ادبیات، فعال قرآن و خادم اهل‌بیت(ع)، کارآفرینی، دانش بنیان، کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی، فعال اجتماعی و فعال جهادی تجلیل خواهند شد.

محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، محمدرضا ییلاقی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته جوان، اظهار کرد: هفته جوان، امسال از سی‌ام بهمن‌ماه آغاز و تا ششم اسفندماه ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های هفته جوان امسال با محوریت تبیین روایت پیشرفت برگزار می‌شود، افزود: این موضوع، جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری را هم محقق خواهد کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، تصریح کرد: شعار هفته جوان امسال «جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت» بوده و برنامه‌های هفته جوان با هدف ایجاد نشاط، خدمت‌رسانی به جوانان و ایجاد بستر برای نقش‌آفرینی جوانان برگزار خواهد شد.

ییلاقی ادامه داد: در هفته جوان توجه به مسئله جوانان و ارائه خدمات ویژه به این قشر از جمله مشاوره کسب و کار، خانواده و ازدواج، برگزاری کارگاه‌های ویژه جوانان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در اسفندماه، گفت: جوانان همواره در موضوعات مهم و سرنوشت‌ساز نقش موثر خود را داشتند و مطمئنا در این ماه سرنوشت ساز بار دیگر حضوری آگاهانه و موثر خواهند داشت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری همایش جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت در امروز چهارشنبه، دوم اسفندماه همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) در سالن شهید باغبانی حوزه هنری استان خبر داد و گفت: در این برنامه از توانمندی هنری سمن‌های جوان رونمایی خواهد شد.

ییلاقی، آیین تجلیل از انجمن‌های مردم نهاد، موفق تولیدکننده آثار هنری و رسانه‌ای، آیین تجلیل از جوانان مؤثر مازنی، جشن وصال ویژه برنامه ازدواج زوج‌های جوان، همایش جوانان دارای تجربه موفق (دهه هشتادی‌ها)، همایش جهاد تبیین اندیشه سیاسی جوان با بصیرت انقلابی، زنگ جوان مدارس و دانشگاه‌ها، محفل قرآن و عترت جوان و جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای هفته جوان امسال ذکر کرد.

وی با بیان اینکه سلسله کارگاه‌های آموزشی خانواده موفق و مهارت‌های زندگی و ازدواج ویژه هفته جوان در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد، گفت: در این هفته، جوانان موفق در حوزه‌های ادبیات، فعال قرآن و خادم اهل‌بیت (ع)، فیلم، موسیقی، ورزش، کارآفرینی، دانش بنیان، کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی، فعال اجتماعی و فعال جهادی تجلیل خواهند شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه اولین روز هفته جوان به نام «جوان مومن، افتخارآفرین، دانا و پرانگیزه» نامگذاری شده است، اظهار کرد: «جوان، سلامت و سبک زندگی»، «جوان، خودباوری، معتقد به اصل (ما می‌توانیم)»، «جوان، جهاد علمی و پیشرفت اقتصادی»، «جوان انقلابی، استکبارستیزی و عزت ملی»، «جوان، عدالت و مبارزه با فساد» و «جوان، انتظار و تمدن اسلامی» از دیگر عناوین روزشمار هفته جوان است.

انتهای پیام
captcha