آغاز طرح پایش بازار ماه مبارک رمضان در البرز
کد خبر: 4204983
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

آغاز طرح پایش بازار ماه مبارک رمضان در البرز

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز از اجرای طرح نظارت ویژه بر بازار و اصناف همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان دراین استان خبر داد.

طرح پایش بازار ماه مبارک رمضان

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف البرز، محمد دادخواه، رئیس اتاق اصناف مرکز البرز از اجرای طرح نظارت ویژه بر بازار و اصناف همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان دراین استان خبر داد و گفت: این نظارت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها بیشتر بر نان، مواد لبنی، میوه، سبزی، روغن، برنج، خرما، نان، حلیم، آش و زولبیا و بامیه خواهد بود، افزود: بازرسان با تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدورفاکتور، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، تقلب و احتکار برخورد قانونی خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح تیم‌های معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف، صنعت و معدن، جهادکشاورزی، اماکن، بهداشت و تعزیرات حکومتی استان البرز بر نحوه عرضه کالا در واحدهای صنفی نظارت می‌کنند.

دادخواه بیان کرد: باتوجه به افزایش تقاضا برای برخی کالاها ومواد غذایی در ماه مبارک رمضان، نظارت و کنترل بازار از تخلف‌های احتمالی پیشگیری می‌کند.

وی گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز با شماره ۱۲۴ مطرح کنند.

انتهای پیام
captcha