اجرای طرح درمانی، آموزشی «۳۰ شب ۳۰ مسجد» در البرز
کد خبر: 4206567
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

اجرای طرح درمانی، آموزشی «۳۰ شب ۳۰ مسجد» در البرز

رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طرح «۳۰ شب ۳۰ مسجد» همزمان با ماه مبارک رمضان با محوریت آموزش، بهداشت، سبک زندگی و فرزندآوری در البرز در حال اجراست.

طرح درمانی آموزشی «۳۰ شب ۳۰ مسجد»

راهین تک‌فلاح، رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح «۳۰ شب ۳۰ مسجد» در ماه مبارک رمضان با محوریت آموزش، بهداشت، سبک زندگی و فرزندآوری در مساجد استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را ویزیت رایگان افراد محروم روستاها و رضایتمندی قشر آسیب‌پذیر جامعه برشمرد و گفت: حضور پزشکان در فضای مسجد در ماه مبارک رمضان گسترش پیوند علم و معنویت را به همراه خواهد داشت.

این مسئول گسترش روحیه جهادی و داوطلبانه در بین جامعه پزشکی، آموزش چهره به چهره و ارائه مطالب آموزشی ویژه روزه‌داران و بیماری‌های شایع، ارائه خدمت صادقانه کادر پزشکی و حضور ملموس مسئولان و پزشکان در بین مردم را از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

تک‌فلاح تصریح کرد: یکی از نکات قابل اهمیت در طرح 30 شب 30 مسجد بحث آموزش محوربودن و ارتقای سطح آگاهی مردم شهر و روستا در مورد سبک زندگی، پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر و فرزندآوری است که توسط کارشناسان مربوطه اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha