اسکان بیش از 5 هزار نفر مسافر نوروزی در مسجد مقدس جمکران
کد خبر: 4206783
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵

اسکان بیش از 5 هزار نفر مسافر نوروزی در مسجد مقدس جمکران

مسافران نوروزی قم برای اسکان در مسجد مقدس جمکران می‌توانند به شبستان امام حسن عسکری(ع) که برای بانوان به صورت ۲۴ ساعته و شبستان کربلا و زیر زمین مسجد امام علی(ع) که برای اسکان شبانه آقایان درنظر گرفته شده است، مراجعه کنند.

مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، مسجد مقدس جمکران در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان با برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی میزبان زائرانی است که هرساله از اقصی نقاط کشور برای سفر به شهر مقدس قم می‌آیند.
 
برنامه‌ها از روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه آغاز شده و زائران برای اسکان می‌توانند به شبستان امام حسن عسکری(ع) که برای بانوان به صورت ۲۴ ساعته و شبستان کربلا و زیر زمین مسجد امام علی(ع) که برای آقایان جهت استراحت شبانه درنظر گرفته شده است، مراجعه کنند.
 
بر اساس آخرین آمار‌های اعلام شده، ۵ هزار و ۶۵۰ زائر نوروزی در شبستان‌های این مکان مقدس از سه شنبه ۲۹ اسفند تا شام چهارشنبه یکم فروردین اسکان داده شده‌اند؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اجاق‌نژاد، تولیت آستان مسجد مقدس جمکران تاکید زیادی بر میزبانی از میهمانان و زائران در مسجد جمکران دارند.
 
مواکب سه گانه داخلی مسجد هر شب برنامه افطار و سحری را برای زائرینی که از شهر‌های مختلف آمده‌اند و یا شهروندان قم که برای اقامه نماز آمده‌اند در دستور کار دارند و روزانه ۴۰ هزار پرس غذای گرم با مشارکت بانیان پخت و میان زائران توزیع می‌شود.
انتهای پیام
captcha