توزیع 32 هزار پرس غذا در قالب طرح اطعام مهدوی در ملایر
کد خبر: 4206945
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۷

توزیع 32 هزار پرس غذا در قالب طرح اطعام مهدوی در ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر گفت: با هدف اطعام نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان طرح اطعام مهدوی با توزیع 32 هزار پرس غذا بین خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش این نهاد شروع شده است.

علی خراسانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایرعلی خراسانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای  ترویج فرهنگ خیر و احسان، و تعامل با خیران و مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و مردم نوع‌دوست، طرح اطعام مهدوی با هدف اطعام نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان با توزیع 32 هزار پرس غذا بین خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش این نهاد شروع شده است.

وی با اشاره به مشارکت پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و خیران در این طرح، افزود: انتظار می‌رود برای سبد کالا و افطاری طرح اطعام مهدوی امسال نیز بیش از گذشته مردم خوب شهرستان یاریگر این نهاد باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 25 هزار پرس غذا در طرح اطعام مهدوی در ملایر توزیع شد، تصریح کرد: امسال این میزان 7 هزار پرس افزایش دارد، تا کنون 500 میلیون تومان برای طرح سبد کالا و اطعام مهدوی توسط خیرین و مردم در ملایر، کمک جمع آوری شده است.

خراسانی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز نیز دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند، گفت: قرار است 7 هزار سبد کالا در بین خانواده‌های زیر پوشش این نهاد، در ایام ماه مبارک رمضان توزیع شود.

وی گفت: خیران می‌توانند در راستای طرح اطعام مهدوی  با واریز کمک به شماره کارت 6037997950028036 بنام کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر کدهای دستوری #0814*8877 و یا از طریق این لینک https://sana.emdad.ir/qr/gmf1s9oe2oxi3zk9ixwp در این امر خیر سهیم باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر در ادامه به برگزاری طرح اکرام ایتام از نیمه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این طرح از 15 تا 23 ماه رمضان برگزار می‌شود که قرار است طبق برنامه امسال جذب 3 هزار حامی را برای کودکان طرح محسنین و ایتام زیر پوشش این نهاد داشته باشیم، امیدوایم در هفته اکرام ایتام بیشترین جذب حامی را داشته باشیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با اشاره به اینکه 2 هزار و 700 کودک یتیم و طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ملایر هستند، افزود: در حال حاضر نیز 11 هزار حامی از ایتام ملایری حمایت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha