کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم البرز به مددجویان کمیته امداد
کد خبر: 4207174
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم البرز به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: حامیان استان در اسفند ماه سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان به حساب نیازمندان ایتام و محسنین مورد حمایت این نهاد واریز کردند.

کمیته امداد

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: حامیان استان در اسفند ماه سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان به حساب نیازمندان ایتام و محسنین مورد حمایت این نهاد واریز کردند.

وی با اشاره به اینکه این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد ۶۳ درصدی داشته، افزود: این مبلغ به حساب هشت هزار فرزند نیازمند ایتام و محسنین مورد حمایت این نهاد واریز شد.

این مسئول با بیان اینکه عیدی حامیان در قالب واریز مستقیم به‌ حساب فرزندان است، گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ۷۰۰ هزار تا یک میلیون تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌ طور مستقیم و آنی به‌ حساب هر فرزند معنوی واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ از پیش خیران دانست و یادآور شد: برای ثبت‌نام در طرح اکرام می توان با پرداخت ماهانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را بر عهده گرفت.

وی یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای استان و همچنین ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha