جذب 3 هزار حامی یتیم در همدان
کد خبر: 4208170
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
در ماه مبارک رمضان

جذب 3 هزار حامی یتیم در همدان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان از جذب 3 هزار و 54 حامی یتیم جدید از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال در همدان خبر داد.

ایتامغلامرضا مجیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی است، اظهار کرد: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آنها باشند.

وی یادآور شد: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال، 3 هزار و 54 حامی نیکوکار برای ایتام و محسنین این استان جذب شد. همچنین همزمان با هفته اکرام ایتام (از ولادت حضرت امام حسن(ع) تا شهادت حضرت علی(ع)) برنامه‌ریزی برای جذب حامی برای ایتام در قالب دو طرح «اکرام» و «محسنین» عملیاتی شد و هموطنان به صورت مستقیم مبلغ  4 میلیارد و 640 میلیون تومان از ابتدای ماه مبارک را به حساب ایتام واریز کردند.

مجیدی شمار فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را بیش از  15 هزار نفر برشمرد و افزود: مجموع حامیان این نهاد، پیش از ماه مبارک رمضان 63 هزار خیر بودند که هم‌اکنون این رقم به بیش از 66 هزار نفر افزایش‌یافته است. حامیان امسال از ابتدای ماه مبارک رمضان 4 میلیارد و 640 میلیون تومان به فرزندان تحت حمایت خود در قالب مساعدت ماهیانه کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌بانکی اختصاصی هستند، تأکید کرد: تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود و همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir  یا ارسال عدد 81 به سر شماره 30003333  نیز استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha