راهپیمایی روز قدس در 25 نقطه همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4208463
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

راهپیمایی روز قدس در 25 نقطه همدان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در 25 نقطه استان همدان خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدانحجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فرمان امام راحل برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، روز جهانی قدس نامگذاری شده است، اظهار کرد: همه ساله این روز در کشور و بسیاری از نقاط جهان راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود.

وی از برگزاری راهپیمایی روز قدس در 25 نقطه استان همدان همزمان با سراسر کشور خبر داد و افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور و باشکوه مردم در شهرها و روستاهای استان با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در حمایت از مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس شهر همدان در ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه از میدان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: در ادامه راهپیمایان مسیر چهارراه شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران را طی می‌کنند و در حسینیه امام برای اقامه نماز جمعه تجمع خواهند داشت.

وی گفت: سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در همدان حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی است، نماز جمعه نیز به امامت آیت‌الله شعبانی امام جمعه همدان اقامه خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، معرفتی و بصیرتی، برپایی غرفه‌های دانشجویی و کودک و نوجوان، ارائه  محصولات فرهنگی در راستای بصیرت افزایی، جهاد تبیین و ... را از برنامه‌های پیش بینی شده در راهپیمایی روز قدس شهر همدان برشمرد.

فاضلیان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، ابراز کرد: مردم استان همدان در لبیک به ندای حقیقت مدارانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری یک بار دیگر صلابت، بیداری و بصیرت خود را در روز جهانی قدس به جهانیان نشان خواهند داد.

انتهای پیام
captcha