طرح «حجاب نشانه فرهنگ والا» در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 4209915
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲

طرح «حجاب نشانه فرهنگ والا» در البرز اجرا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اجرای طرح حجاب نشانه فرهنگ والا در استان خبر داد و گفت: حجاب سنت ارزشمند جامعه است لذا باید تدابیر لازم توسط همه دست اندرکاران و نهادهای انقلابی برای ترویج آن در دستور کار قرار گیرد.

سعید جابری انصاری مدیرکل ارشاد البرز

سعید جابری‌انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های دشمن و معاندان نظام در راستای ترویج فرهنگ برهنگی، بی‌عفتی و فروپاشی نظام خانواده در جامعه اسلامی ضرورت دارد نهادهای تربیتی و آحاد جامعه با حرکت یکپارچه و منسجم در راستای عملی کردن این فریضه الهی گام بردارند.

وی افزود: کریم جایگاه انسانی زن از برکات حجاب است و یک بانوی جوان با انتخاب بی‌حجابی به مثابه ابزار و کالای ارزان قیمت خود را از مرتبه والای انسانی به نازل‌ترین درجه می‌رساند.

این مسئول با بیان اینکه امروز دشمن در تلاش است تا با برنامه ریزی بر روی هسته اصلی جامعه و خانواده‌ها آنان را به چالش اساسی وادار کند که با طرح مساله حجاب می‌خواهد در خانواده‌ها و بین زنان و دختران نفوذ کرده و هویت آنان را زیر سوال ببرد، گفت: این اندیشه خام دشمنان آب در هاون کوبیدن است چرا که در تمام این سال‌ها نقشه‌های شوم آنان را هوشیاری خانواده‌ها، زنان و دختران آگاه ایران نقش بر آب شده است.

جابری‌انصاری در ادامه با تاکید براینکه برای ترویج بیش از پیش فرهنگ حجاب در استان طرح حجاب نشانه فرهنگ والا اجرا خواهد شد، گفت: در این طرح تلاش می‌شود با بررسی عوامل ضد فرهنگی و آسیب‌شناسی معضلات استان، امر حجاب با محوریت برش مهندسی فرهنگی استان راهکارهای عملیاتی برای تصمیم‌گیران ارائه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز توضیح داد: برای اجرای این طرح از توان همه دستگاه‌های فرهنگی مرتبط با مقوله حجاب استفاده خواهیم کرد.

خبرنگار: الناز دادمهر

انتهای پیام
captcha