بلای ایران بر رژیم اسرائیل سنگین خواهد بود
کد خبر: 4210012
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

بلای ایران بر رژیم اسرائیل سنگین خواهد بود

امام جمعه کرج گفت: بلایی که ایران به‌زودی بر سر اسرائیل می‌آورد، بازدارنده و سنگین خواهد بود و اگر بخواهند احمقی خود را تکرار کنند، پاسخ ایران معنادار خواهد بود.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در خطبه‌های نماز جمعه  24 فروردین ماه در جمع نمازگزاران اظهار کرد: امروز به فضل الهی اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با چشم بینا و قدرت تمام از کیان نظام اسلام در مرزها و جلوتر از مرزها دفاع می‌کنند و بر حفظ سانتی‌متری از ایران باکسی تعارف ندارند.

وی افزود: این اتفاق را دشمنان زبون ما به‌خصوص رژیم جعلی و در حال اضمحلال صهیونیستی خوب فهمیده‌اند و این را هم می‌دانند بلایی که ایران به‌زودی بر سر اسرائیل می‌آورد، بازدارنده و سنگین خواهد بود و اگر بخواهد احمقی خود را تکرار کنند، پاسخ ایران معنادار خواهد بود.

این مسئول در ادامه بابیان اینکه امروز زبان دنیا، زورگویى و ظلم است و برای سود بیشتر چه جنایاتی که مرتکب نمی‌شوند، گفت: همه ستم‌هایشان را با اسم‌های قشنگ انجام می‌دهند. به اسم صلح‌طلبی جنگ‌افروزی می‌کنند. 

حسینی‌همدانی تصریح کرد: همه حقوق انسان‌ها را بانام حقوق بشر از بین می‌برند. سازمان‌های تروریستی درست می‌کنند و مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ترورها را در جهان انجام می‌دهند. در تعامل با این دنیا باید به دستور قرآن عمل کرد که فرمود: «واعدوا لهم مستطعتم بالقوه ترهبون به عدو الله». باید جوری قوی شد که بترسند فکر کنند حتی که اقدامی داشته باشند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در بخش دیگری از بیانات خود با تأکید بر اینکه مسئله عفاف و حجاب جدی است و باید بیشتر به آن توجه کرد، گفت: باغی را که ممکن است عده‌ای جولانگاه دهن‌کجی به قانون بکنند، ضمن این‌که دستگاه‌های مربوطه حفظ و صیانت می‌کنند، خودتان پرکنید. به خاطر خدا بروید حتی اگر سختتان است. امروز جهاد بانوان عفیفه استان در حفظ و ارزش‌گذاری به حجاب، حضور در باغ لاله‌هاست. صرف بودن و حضور شما نهی‌ازمنکر است. احتیاج به کار دیگری نیست. تذکر لسانی هم لازم نیست.

امام جمعه کرج با بیان اینکه برگزارکنندگان هم پیوست فرهنگی داشته باشند، گفت: مسئولین برگزارکننده اجازه تخطی از اصول و مبانی شرعی و قانونی را ندارند. حضرت آقا هم که اخیراً کامل بیان فرمودند. اگر برگزارکنندگان توان اداره شرعی و رعایت مسائل قانونی را ندارند تعطیلش کنند؛ هیچ تعارف ندارد. مگر اینکه تمام موازین شرعی و قانونی در آن رعایت شود. دوستان متصدی، محیط را باید طوری فراهم کنند که همه اقشار با انواع آرامش، آرامش صوتی، آرامش تصویری، آرامش اخلاقی بتوانند از آن فضا بهره ببرند.

خبرنگار: الناز دادمهر

انتهای پیام
captcha